کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۰۰۱۵
تاریخ خبر:

روسپی‌های استرالیایی و گروگان‌های کانادایی

سه تا خبر جالب در ۱۲ ساعت گذشته که بین بقیه خبرها ممکن است گم شوند:

  • در استرالیا فیلم های دوربین های مداربسته پارلمان این کشور منتشر شده که نشان می دهد کارمندان مرد رسمی پارلمان در غیاب نماینده ها چقدر فعال هستند و انواع و اقسام روابط جنسی را روی میزهای نمایندگان و در راهروها و کریدورهای پارلمان استرالیا در رابطه با کارمندان زن تجربه کرده اند و حتی روسپی های مشهور را نیز مخفیانه وارد پارلمان کرده و با آنها در روی میز یک نماینده خانم معاشقه و مجامعه کرده اند. این به یک رسوایی برای حزب لیبرال حاکم بر استرالیا بدل شده.
  • دو شهروند کانادایی در چین، ظرف سه روز به دادگاه برده شده‌اندـ. با اتهام مشترک "جاسوسی".

مایکل اسپفور که یک بازرگان است و مایکل کوریگ، دیپلمات سابق به دادگاه رفتند.هر دو شهروند کانادایی با تهدید احکام طولانی‌مدت زندان روبرو هستند.

ناظران غربی، پکن را به دیپلماسی گروگا‌ن‌گیری" متهم می‌کنند. محافل دیپلماتیک گفته‌اند که این دستگیری‌ها، واکنشی "تلافی‌جویانه" به بازداشت مدیر مالی شرکت هواوی در سال ۲۰۱۸ در کاناداست. خانم منگ وانژو، دختر بنیان‌گذار هواوی، به خواست آمریکا و به اتهام نقض تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران دستگیر شد اما اکنون با وثیقه آزاد است و در بازداشت خانگی، تحت کنترل قرار دارداما این احتمال وجود دارد که به آمریکا مسترد شود.

  • آلمانی ها هم کشف کرده اند که زوج های بازیگوش و شوخ طبع روابط عاشقانه و زناشویی بهتری دارند. دویچلند فونک این گزارش را منتشر کرده.

توضیحات

تظاهرات استرالیایی های خشمگین از رسوایی جنسی پارلمان

توضیحات

خانواده های دو کانادایی دستگیر شده در چین

کدخبر: ۳۸۰۰۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1562446459

    مگه دوربین ها رو ندیده بودن؟

    • a.khoshkhoo

      لابد دوربین ها هم دست خودشون بوده و بعدش درز کرده