کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۴۵۷۱
تاریخ خبر:

روزنوشت‌های المپیکی؛ روز سوم‌ کسالت‌بار

روزنامه هفت صبح| المپیک دیروز برای ما کسالت‌بار بود. تیم والیبال ایران همان طور که حدس زده می‌شد ۳ بر صفر و خیلی راحت ونزوئلا را مغلوب کرد و دومین پیروزی پیاپی خود را به دست آورد. همزمان لهستان که در گام اول به ایران باخته بود ۳ بر صفر ایتالیا را شکست داد و ژاپن هم سه بر یک کانادا را برد تا سامورایی‌ها هم در خانه دو پیروزی در کارنامه داشته باشند.

بازی با کانادا فشرده و سخت بوده. ژاپن بازی اول ۳ بر صفر از سد ونزوئلا گذشته بود و کانادا هم ۳ بر ۲ به ایتالیا باخته بود. یادمان باشد در لیگ جهانی ما به ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر باخته بودیم و از قرار این ژاپن امسال تیم قدرتمندی است. تیم ایران حالا سه بازی سنگین با کانادا و ایتالیا و ژاپن خواهد داشت.

در شنا‌،‌ بالسینی شناگر جوان کشورمان رکورد ۲۰۰متر پروانه ایران را شکست اما در مجموع زمان‌های شرکت کننده‌ها در گروه‌های مختلف سی و سوم شد و نتوانست به دور بعد راه پیدا کند. در بدمینتون هم ثریا آقایی با بردن حریفی از مالدیو اولین پیروزی بدمینتون ایران در المپیک را ثبت کرد.

بازی بعدی او با یک حریف چینی است که بعید است اجازه پیروزی دوم را به آقایی بدهد. تیم بسکتبال ایران چهارشنبه با آمریکا ملاقات می‌کند. شکست غافلگیرانه آمریکا برابر فرانسه موجب شده که آنها با انگیزه بسیار قوی برای درهم شکستن توان مقاومت ایران پای به میدان بگذارند.

ایران در مقابل چک با نتیجه ۸۴ به ۷۸ شکست خورد اما در کوارتر چهارم نشانه‌های امیدوار کننده‌ای از انسجام تیمی را به نمایش گذاشتند. پس از شگفتی‌سازی تکواندوکار نوزده ساله ازبک و شناگر هجده ساله تونسی حالا حرف از شمشیرباز ۱۸ساله مصری است که بعد از غلبه بر قهرمان جهان از فرانسه در اوج هیجان کلاه از سربرداشت و شادمانی کریس رونالدو را در استادیوم تکرار کرد.

وقتی از کشور محمد صلاح باشی شادی‌ات هم این‌گونه خواهد بود. چشم امید ما برای راهیابی به جدول مدال‌ها، بازی‌های کشتی آزاد و فرنگی و وزنه‌برداری خواهد بود و البته کاراته.

کدخبر: ۴۰۴۵۷۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر