کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۴۰۱۷
تاریخ خبر:

رصد‌خانه| ‌بی‌مزگی میثاقی، صدای محمدی و...

روزنامه هفت صبح | حمایت روز/ همه حامیان می‌خواهم زنده بمانم از مردم تا مسئولان: می‌خواهم زنده بمانم در حالی که به نقطه حساس خود رسیده بود و فقط شش قسمت تا رسیدن به پایان فصل اول راه داشت با اعتراض نیروی انتظامی توقیف شد.بعد از اینکه روزگذشته قسمت پانزدهم روی خروجی «فیلیمو» قرار نگرفت، بازیگران و عوامل سریال با انتشار پوستری با عنوان«می‌خواهیم زنده بمانیم» واکنش نشان دادند.

عوامل سریال با اشتراک گذاشتن این پوستر به اقدام نیروی انتظامی معترض شدند. اما بازنشر پوستراعتراضی عوامل «می‌خواهم زنده بمانم» در شبکه‌های مجازی هم واکنش مردم را هم به دنبال داشت. کاربران صفحه فیلم نیوز با انتشار بیش از ۲۰۰۰ کامنت در زیر پست‌های مربوط به توقیف«می‌خواهم زنده بمانم» اقدام نیروی انتظامی را زیر سوال بردند. منتقدان و فعالان فرهنگی از جمله سیدمحمودرضوی مشاور فرهنگی رئیس مجلس هم با انتشار پست‌های به انتقاد از عملکرد ساترا و ناجا پرداختند.

*** از خودت مراقبت کن روز / چرا صدای حمید محمدی همه‌جا هست؟ حمید محمدی از جمله گوینده‌های موفق رادیو و تلویزیون است که تا سال‌ها چهره و صدای او با خبرهای ورزشی پیوند خورده بود.اجرای برنامه فوتبال ۱۲۰ وجهی دیگر از توانایی او را عیان کرد و نشان داد محمدی در عرصه اجرا هم صاحب توان است. همزمان با بالا رفتن شهرت محمدی، حضور او در شبکه‌های مختلف به‌عنوان نریتور افزایش یافته است.

این تعدد حضور، لطمه اصلی را به محمدی می‌زند و لطف صدایش را از بین می‌برد.اتفاق بدتر اینکه محمدی تفاوتی میان کارهایی که می‌پذیرد قائل نیست. یعنی علاوه بر برنامه‌های ورزشی صدای او روی برنامه‌های سیاسی هم شنیده می‌شود. این روزها حتما صدای محمدی را به‌عنوان نریتور یک مسابقه پیامکی انتخاباتی به کرات می‌شنوید. سرک کشیدن به حوزه‌های سیاسی برای محمدی آسیبی جدی است.

*** ناموفق روز/ مصاحبه تکراری و بی‌مزه میثاقی با بازیکن‌های تیم ملی: یکشنبه شب ارتباط استودیو فوتبال برتر با جزیره کیش قطع شد و گفت‌و‌گوی زنده محمد حسین میثاقی با علیرضا بیرانوند، علی قلی‌زاده و سعید عزت‌اللهی روی آنتن نرفت. سازندگان فوتبال برتر این مصاحبه را ضبط کردند و دوشنبه شب روی آنتن فرستادند.

میثاقی برای انجام این گفت‌و‌گو از فرمول همیشگی خود که سعی می‌کند بحث را به سمت شوخی و خنده ببرد بهره برده بود. این اتفاق‌ها اگر به اندازه باشد جذاب است اما نه اینکه کل گفت‌و‌گو را تحت‌الشعاع قرار دهد . محمد‌حسین میثاقی بارها شوخی‌های بی‌مزه‌ای کرد؛‌ از جمله با ماجرای انگلیسی صحبت کردن بیرانوند. اوج این بی‌مزه بازی‌ها وقتی بود که از جمله معروف جواد خیابانی بهره گرفت و از عزت‌اللهی پرسید‌:«سعید ما دانمارکی بلده؟»

کدخبر: ۳۹۴۰۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Msina

    آخی، بالاخره به صورت مستقل به آرزو ش رس ید و اعزام به خارج شد.