کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۶۳۴۱
تاریخ خبر:

رصد‌خانه| مشکل جبلی با دور‌همی و عقرب عاشق

روزنامه هفت صبح| این چه انتقادی است روز‌: بی‌اهمیت کردن ارزش بردهای تیم ملی در شبکه ورزش| «کادر فنی» یکی از برنامه‌های زنده شبکه ورزش است که هر روز حوالی ساعت ۱۱ صبح از این شبکه پخش می‌شود. شهاب قاسمی یکی از مجریان این برنامه است که هفته گذشته به بهانه انتشار بیانیه اعتراض‌آمیز ملی‌پوشان درباره عدم پرداخت پاداش‌ها، به انتقاد از آنها پرداخت.

او در بخشی از این برنامه به حرکت بازیکنان صربستان در بخشیدن پاداش‌هایشان به یک موسسه خیریه اشاره کرد و سپس درباره اینکه چرا ملی‌پوشان نسبت به عدم دریافت پاداش‌شان اعتراض کردند، حرف زد و به آنها با تندترین ادبیات حمله کرد. به عقیده این مجری خواسته ملی‌پوشان خواسته نامعقولی بوده و با اصول حرفه‌ای در تضاد است. او در واقع با انتقاد از ملی‌پوشان کاملا در راستای منافع فدراسیون فوتبال که از دادن این پاداش طفره رفته، حرکت کرد. در حالی‌که در این نامه موارد اعتراضی دیگری هم به‌چشم می‌خورد.

مشکل‌دار روز‌: رئیس با تولید دور‌همی موافق نیست؟ خیلی از مخاطبان منتظر بودند بعد از شروع فصل جدید «خندوانه»، مهران مدیری هم آرام آرام تولید فصل جدید «دورهمی» را شروع کند. اما آنطوری‌که شنیده می‌شود، مسابقه «دورهمی» با شکل و شمایلی که تابستان امسال روی آنتن رفت، چندان مورد قبول پیمان جبلی، رئیس جدید صدا‌و‌سیما نیست‌. در واقع یکی از تولیداتی که اعلام شده تا فعلا وارد مرحله تولید نشود همین مسابقه «دور‌همی‌» است.

در حال حاضر شبکه نسیم برای باکس ساعت ۲۳ خود برنامه «خندوانه» را برای پخش از دوشنبه تا پنجشنبه آماده کرده و قرار است این باکس از جمعه تا یکشنبه یعنی سه شب در هر هفته هم در اختیار مسابقه «تهمتن» قرار بگیرد. مسابقه‌ای قرار است برای پخش در ۱۰۰ قسمت آماده شود و این یعنی این باکس تا آخر سال پر خواهد بود و جایی برای برنامه جدید عملا وجود نخواهد داشت.

ت ولید روز: ترکیب تلویزیونی سریال جدید خانگی حسین سهیلی‌زاده | حسین سهیلی‌زاده این روزها در تدارک ساخت سومین سریالش برای شبکه نمایش خانگی است. این سریال با نام «عقرب عاشق» هم اکنون در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر است. سهیلی‌زاده در این سریال علاوه بر دعوت مجدد از آرمان درویش‌پور که با او در سریال «ملکه‌گدایان» همکاری داشت به سراغ محمدرضا فروتن هم رفته است.

فروتن در سریال مانکن دیگر ساخته این کارگردان عهده‌دار یکی از نقش‌های اصلی بود. اما در کنار این بازیگران حضور دو بازیگر تلویزیونی هم در سریال جدید سهیلی‌زاده قطعی شده است. یکی از این بازیگران سیاوش خیرابی است و دیگری متین ستوده که هر دو نقش‌های مهمی در این سریال دارند. حسین پاکدل، عاطفه رضوی هم حضورشان در سریال خانگی «عقرب عاشق» قطعی شده است. این سریال به شکل مستقل تولید و بعد از طریق یکی از پلتفرم‌ها پخش خواهد شد.

کدخبر: ۴۲۶۳۴۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر