کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۸۳۵۴
تاریخ خبر:

رصد‌خانه| لالایی مختار، شوخی پیمان و سکوت طالبی

روزنامه هفت صبح | بی‌مزه‌بازی روز/ وقتی شوخی پیمان نمی‌گیرد: پیمان یوسفی در روزهایی که مجری ویژه برنامه المپیک شبکه سه بود، سعی می‌کرد با شوخی‌های خود فضای برنامه را با نشاط کند. گاه موفق بود و گاه نه. او در برنامه ورزش و مردم کمی جدی‌تر است اما به تناوب سراغ شوخی با مهمان‌ها می‌رود.

یوسفی روز گذشته میزبان سجاد گنج‌زاده کاراته‌کار طلایی کشورمان در المپیک بود. گنج‌زاده آرام و شسته رفته صحبت می‌کرد و یوسفی سر به سر او گذاشته که در آینده می‌تواند وزیر ورزش‌، معاون ورزش، نماینده مجلس‌، یا دست‌کم عضو شورای شهر شود. گنج‌زاده واکنشی سرد نشان داد تا یوسفی پی ببرد این بار شوخی‌اش کارگر نشده. او پیش‌تر همین شوخی را با یکی از مهمان‌های خود کرده بود. یوسفی در بخش دیگر گفت‌و‌گو از قضاوت داوران المپیک هم تعریف کرد که گنج‌زاده قضاوت بد مسابقه فینالش را به رخ کشید.

حذف روز / لالایی تیتراژ پایانی مختارنامه حذف شد: امسال طبق روال محرم‌های این چند سال تلویزیون همزمان با شروع ایام سوگواری اقدام به بازپخش سریال «مختارنامه» کرد، منتها اینبار به‌جای شبکه‌های آی‌فیلم و تماشا، بازپخش این سریال به شبکه قرآن واگذار شد. در بازپخش جدید یک اتفاق افتاده و آن تغییر تیتراژ پایانی و حذف لالایی معروف است. ابتدای تیتراژ پایانی نوای لالایی یک مادر روی تصویر می‌نشیند و بعد موسیقی آرام‌آرام اوج می‌گیرد.

این تیتراژ به‌نوعی تبدیل به شناسنامه سریال «مختارنامه» شده بود، اما امسال بنا به دلایلی این لالایی از تیتراژ حذف شده است. موسیقی تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال «مختارنامه» را امیر توسلی ساخته است، در همان سال استفاده از صدای زن در تیتراژ پایانی حاشیه‌هایی را برای سریال ایجاد کرد، اما در نهایت هیچ دخل و تصرفی در تیتراژ داده نشد حتی در بازپخش‌ها هم تیتراژ پایانی بدون مشکل روی آنتن رفت.

تا حالا کجا بودی روز/ آقای مجری شما هم سکوت کنید: اظهارنظرهای اخیر مسئولین ازجمله وزیر بهداشت درباره شرایط نابسامان کرونایی کشور و مسائل پیرامون واکسن، واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به‌دنبال داشته است. پیرو همین عکس‌العمل‌ها پیمان طالبی مجری برنامه «طبیب» هم به انتقاد از وزیر بهداشت و دیگر مسئولین مرتبط با ماجرای کرونا پرداخت.

او در اظهارنظری تند که ویدئوی آن در شبکه‌های مجازی وایرال شده، خطاب به وزیر بهداشت و دیگران گفت که زیپ دهنشان را بکشند و فعلا سکوت کنند. او در حالی چنین بی‌پروا به وزیر بهداشت تاخته که می‌داند عمر وزارت نمکی رو به پایان است و انتقاد از او مانعی ندارد. اما سوال اینجاست چرا او به‌عنوان نماینده رسانه ملی تا الان اخطاری به مسئولین کشور نداده بود، آیا او در ادامه با بهبود نیافتن احتمالی شرایط باز با همین شدت و حدت به مسئولین دولت جدید هم می‌تازد؟

کدخبر: ۴۰۸۳۵۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر