کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۲۹۷۱
تاریخ خبر:

رصد‌خانه| عکس جدید رادان و بازگشت قاسمخانی‌

روزنامه هفت صبح | ‌‌ جالب روز: وقتی سام درخشانی جزو دیگر بازیگران بود | یکی از نکات جالب پخش سریال‌های تکراری و قدیمی، تیتراژ‌های ابتدایی و انتهایی آنهاست. در تیتراژ این سریال‌ها اسامی چهره‌هایی دیده می‌شود که در زمان تولید و پخش آن سریال هنوز چهره نشده بودند و جایگاه خاصی در تیتراژ نداشتند. در حال حاضر شبکه آی‌فیلم سریال «دریایی‌ها» به کارگردانی سیروس مقدم را روی آنتن فرستاده که محصول سال ۱۳۸۱ است، یعنی ۱۹ سال قبل.

در تیتراژ پایانی سریال و در بخش دیگر بازیگران اسامی چهره‌هایی به چشم می‌خورد که حالا برای خودشان جایگاهی در تیتراژ اصلی دارند. یکی از این بازیگران سام درخشانی است که در تیتراژ پایانی دریایی‌ها نامش در بخش دیگر بازیگران آمده است. البته در این بخش نام «نعیمه نظام‌دوست» هم دیده می‌شود. این سریال از محصولات شبکه ۵ است که سیروس مقدم آن را بلافاصله بعد از موفقیت سریال «پلیس جوان» ساخت .

بازگشت روز: پیمان قاسمخانی و چگینی با فضایی‌ها برمی‌گردند | ‌‌پیمان قاسمخانی بعد از سریال «خوب، بد، جلف»، درگیر پروژه جدید دیگری شده که قرار است آن را در قالب سریال با همکاری محسن چگینی تولید کند. این سریال که در ژانر کمدی نوشته می‌شود «‌فضایی‌ها» نام دارد که گفته می‌شود به‌نوعی ادامه‌ای است بر سریال «مسافران» که سال ۸۸ به سرپرستی پیمان قاسمخانی نوشته و به کارگردانی رامبد جوان تولید شد.

در این سریال داستان در کره‌ای دیگر اتفاق می‌افتد و شخصیت‌ها همگی فضایی هستند. قرار بر این است که پیمان قاسمخانی به شکل مشترک این سریال را با محسن چگینی بسازد، اما اگر روند نگارش طولانی شود به مانند سریال «خوب، بد، جلف» قاسمخانی امور نگارش و مشاوره را در دست می‌گیرد و چگینی هم کارگردانی کار را انجام می‌دهد. «‌فضایی‌ها» نام موقت این سریال است.

رونمایی روز‌: رونمایی از عکس جدید رادان در نقش ناصرالدین‌شاه | «جیران» یکی از سریال‌های تاریخی در دست تولید شبکه خانگی است که به کارگردانی حسن فتحی مراحل تصویربرداری خود را پشت‌سر می‌گذارد. در این سریال بهرام رادان عهده‌دار نقش ناصر‌الدین‌شاه است. از ابتدای تولید پروژه فقط یک تا دو فریم عکس از گریم رادان در هیبت ناصرالدین شاه رونمایی شده که در همین دو فریم هم تصویر او در نمای دور دیده می‌شود.

چند روزی است فیلیمو در بخش به‌زودی که اختصاص به سریال‌های در دست تولید این پلتفرم دارد، تصویری جدید از رادان در نقش «ناصرالدین شاه» منتشر کرده است. در این تصویر که در نمای مدیوم ثبت شده ناصرالدین در پشت میزی روی یک صندلی سلطنتی نشسته است. سریال جیران قرار است در ۵۰ قسمت آماده پخش شود. پریناز ایزدیار در این سریال نقش «جیران» را بازی می‌کند و مریلا زارعی هم عهده‌دار نقش مهد‌علیاست.

کدخبر: ۴۲۲۹۷۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر