کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۹۴۶۷
تاریخ خبر:

رصد‌خانه| عاشقانه مریلا، بی‌نمکی سیانکی و...

لوس بازی روز/ وقتی سیانکی بامزه می‌شود: محمد سیانکی گزارشگر بازی تیم‌های هلند و جمهوری چک در طول بازی سعی داشت تا با فاصله گرفتن ازحواشی و پرداختن به متن بازی گزارش شسته و رفته‌ای را ارائه دهد. اما از دقیقه ۵۵ که ده‌لیخت مدافع هلندی با رای داور ویدئویی از بازی اخراج شد، عنان گزارش از دست سیانکی در رفت. سیانکی در همان لحظاتی که داور مسابقه با اتاق ویدئو چک در حال مشورت بود با قاطعیت می‌گفت که خطای ده‌لیخت کارت قرمز ندارد.

اما درست چند لحظه بعد داور کارت قرمز را روبه‌روی صورت مدافع هلند گرفت. سیانکی در ادامه وقتی ستاره‌های هلند نتوانستند کاری از پیش ببرند با نیم نگاهی به توئیت جنجالی آذری جهرمی گفت ستاره‌های هلند سیاره هم نبودند. اما اوج کار او جایی بود که به مانند جواد خیابانی با کلمات بازی کرد و گفت: «تیم چک با کمک ویدئو چک توانست هلند را شکست دهد.»

زیر خاکی روز/ سربازی رفتن حامد کمیلی با پشت مو و موهای بلند: شبکه آی‌فیلم از روز یکشنبه پخش سریال «به دنیا بگویید بایستد»به کارگردانی محمدرضا آهنج را شروع کرده است. این سریال که ۱۵سال از ساخت آن می‌گذرد نخستین سریالی است که حامد کمیلی در آن بازی می‌کند. او بعد از این در سریال«پرواز در حباب» به کارگردانی سیروس مقدم هم بازی کرد، منتها سریال مقدم زودتر از به «دنیا بگویید بایستد» پخش شد.

به خاطر همین مخاطبان او را بیشتر با این سریال به یاد می‌آورند و خیلی‌ها گمان می‌کنند که کمیلی کشف سیروس مقدم است. در هرحال این شب‌ها نخستین سریال کمیلی روی آنتن آی فیلم است، سریالی که او و امیر محمد زند با وجود اینکه تازه کار بودند کارگردان سریال را مجاب کردند تا سکانس‌های سربازی را بدون تراشیدن موهایشان بازی کنند. در حالیکه آنها می‌بایست این سکانس‌ها را با موهای بسیار کوتاه بازی می‌کردند.

استمرار روز/ سومین تجربه حضور مریلا زارعی در شبکه خانگی با نقش لیلی: نقش لیلی یکی از سریال‌هایی است که نماوا آن را برای پخش اختصاصی از پلتفرم خود در دستور کار قرار داده است.این سریال را روح الله حجازی کارگردانی می‌کند و فضایی عاشقانه دارد.در این سریال نقش اصلی مرد به حمید فرخ‌نژاد داده شده که پیش از این با حجازی در دو فیلم «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» و «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» همکاری کرده بود. نقش اصلی زن سریال حجازی هم مریلا زارعی است.

او این روزها در سریال «جیران» نقش «مهد علیا» مادر ناصر الدین شاه را بازی می‌کند و قرار است به زودی و با هماهنگی برنامه‌ریزان این دو پروژه جلوی دوربین روح الله حجازی هم برود.«نقش لیلی» سومین سریالی است که مریلا زارعی در شبکه خانگی بازی می‌کند. علاوه بر فرخ نژاد و زارعی، الله حصاری هم در سریال روح الله حجازی بازی دارد.

کدخبر: ۳۹۹۴۶۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر