کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۶۰۴۵
تاریخ خبر:

رصد‌خانه| شهید ستاری و جانعلی و اغراق نجفی

روزنامه هفت صبح | خاطره روز: روزی که شهید ستاری ادای جانعلی را در آورد: جانعلی یکی از شخصیت‌های محبوب رادیویی است که در دهه شصت شکل گرفت. عباس محبی بازیگر این شخصیت است که بعد از برنامه‌های رادیویی سر از تلویزیون در آورد. محبی در برنامه عید همدلی شبکه دو، خاطرات شکل‌گیری این کاراکتر را بیان کرد و توضیح داد الگوی او برای جانعلی، اطرافیان خودش بوده.

بعد هم از روزهایی گفت که در موشک‌باران تهران، برای مردم نمایش اجرا می‌کرده و با کاراکتر جانعلی آن‌ها را می‌خندانده. این بازیگر در بخشی از خاطرات خود نام شهید ستاری فرمانده نیروی هوایی ارتش را به زبان آورد.محبی اینطور گفت که شهید منصور ستاری نمایش‌های او را دوست داشته و به کاراکتر جانعلی می‌خندیده. حتی یک بار موقعی که می‌خواسته سلام نظامی بدهد ادای جانعلی را در آورده و همه سربازان و نظامیان به قهقهه افتاده‌اند.

اغراق شده روز: احمد نجفی همچنان گل درشت و اغراق شده اجرا می‌کند: اجرای برنامه مناسبتی «چراغانی» در فصل جدید به احمد نجفی رسید. بازیگری که در کارنامه‌اش اجرای چند برنامه تلویزیونی به چشم می‌خورد. او اولین‌بار اجرا را با برنامه «حرفه‌ای‌ها» تجربه کرد.اجرای گل درشت و اغراق شده او در همان برنامه سوژه خیلی از برنامه‌های طنز شد.

او با همین شیوه مدتی هم صندلی داغ را اجرا کرد که دوره اجرای نجفی یکی از ضعیف‌ترین فصل‌های «صندلی داغ» است. او حالا بعد از گذشت مدت‌ها این‌بار به شبکه سه آمد تا برنامه مناسبتی «چراغانی» را اجرا کند. احمد نجفی طی این شب‌ها با همان حرکات اضافه دست و جملات شعاری در مسیر همیشگی خودش «چراغانی» را اجرا کرد. اصرار او بر بروز احساسات به شکل غلوآمیز و تلاش برای گریه کردن جهت تحریک احساسات مخاطبان جزو نقاط ضعف و غیرقابل باور اجرای احمد نجفی بود.

همه جا هستی روز: چرا مجید واشقانی همه جا هست: بعضی از بازیگرها هستند با وجود اینکه سریالی روی آنتن ندارند، اما پای ثابت برنامه‌های تلویزیونی هستند و به نوعی همه جا حضور دارند. یکی از این بازیگرها مجید واشقانی است که طی این مدت به عنوان مجری و یا مهمان شاهد حضورش در برنامه‌های مختلف بوده‌ایم. حضور او البته به یک شبکه هم محدود نمی‌شود و در هر شبکه‌ای با یک عنوان متفاوت حاضر می‌شود.

او دو سه هفته قبل به عنوان مجری کارشناس مهمان در برنامه هفتگی «سریالیست» شبکه یک حضور پیدا کرد. با فاصله‌ای کوتاه و با شروع دهه ولایت در مقام مجری با برنامه «نشان یار» روی آنتن شبکه دو رفت.واشقانی یکشنبه شب هم مهمان برنامه «چراغانی» شد تا بعد از شبکه یک و دو این‌بار به عنوان مهمان در شبکه سه هم حاضر شود. واشقانی بازیگر اصلی سریال در دست تولید ابوالقاسم طالبی است.

کدخبر: ۴۰۶۰۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر