کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۸۷۱۸
تاریخ خبر:

رصد‌خانه| خودتخریبی شهاب، بی‌نظمی رشیدپور و...

روزنامه هفت صبح | اعتراف روز/ رشیدپور عامل بی‌نظمی سیم آخر: برنامه شما و سیما به مناسبت پایان سیم آخر گزارشی از این مسابقه آماده و پخش کرد. در بخشی از گزارش، رضا رشیدپور به چند سوال پاسخ داد اما به جزئیات مسابقه و کم و کیف اجرا ورود نکرد. او گفت درباره سیم آخر با هیچ رسانه‌ای مصاحبه انجام نداده و حالا به‌خاطر علاقه به شما و سیما حاضر شده مقابل دوربین قرار بگیرد.

رشیدپور در این گفت‌وگو ضمن تشکر از همکارانش اعتراف کرد به‌خاطر «پیچیدگی برنامه کاری»‌اش خیلی وقت‌ها ضبط برنامه دچار بی‌نظمی شده. ازجمله قسمت آخر که ساعت یک بامداد تولید آن کلید خورد. رضا رشیدپور این را هم گفت که می‌داند برخی بیننده‌ها به بخشی از برنامه نقد دارند… سیم آخر تازه‌ترین فعالیت رشیدپور در شبکه سه است که برای او به‌عنوان مجری آورده‌ای نداشت.

تاخیر روز/ تولید سریال سوشون نرگس آبیار تا آخر سال به تعویق افتاد: نرگس آبیار که سال گذشته درگیر ساخت فیلم سینمایی «ابلق» بود، امسال تصمیم داشت به مانند دیگر همکارانشان فیلمسازی را با ساخت یک سریال برای شبکه نمایش خانگی ادامه دهد. او برای این منظور سراغ رمان معروف «سوشون» رفت تا اقتباسی از اثر جاودانه سیمین دانشور داشته باشد.

آبیار تصمیم داشت تا «سوشون» را تابستان امسال به تهیه‌کنندگی همسرش امیرحسین قاسمی جلوی دوربین ببرد، اما مهیا نشدن شرایط تولید مانع از این کار شد. با توجه به اتفاقات پیش آمده او تولید سریالش را به اواخر سال موکول کرده و به احتمال زیاد بعد از جشنواره فجر آن را کلید می‌زند. شنیده می‌شود آبیار قصد دارد در این فرصت یکی از طرح‌های سینمایی‌اش را به جریان بیاندازد و برای فجر امسال یک فیلم در جشنواره داشته باشد. البته باید منتظر ماند و دید چه می‌شود.

خودتخریبی روز/ شوخی‌های عجیب شهاب با خودش ادامه دارد: چندبار درباره عملکرد شهاب حسینی در همرفیق نوشتیم و نقاط قوت و ضعف او را برشمردیم. یک نکته مهم باقی می‌ماند؛ اینکه او برای ایجاد حس راحت بودن با مهمان، تماشاچی و مخاطب، ‌دست به خود تخریبی می‌زند. نمونه‌های این اتفاق از ابتدای همرفیق تا حالا فراوان است که به دو مورد اخیر آن اشاره می‌کنیم.

در بخشی از گفت‌وگوی هانیه توسلی، صحبت از مزاحم تلفنی شد. شهاب هم خاطره‌ای تعریف کرد از یک مزاحم که برای او ترانه «سلام الاغ عزیز حالت چطوره؟» فیلم کلاه قرمزی و پسرخاله را پخش می‌کرده. در جای دیگر برنامه شبنم فرشادجو می‌گوید شما از برد پیت خوشتیپ‌تر هستی و شهاب جواب می‌دهد: ممکنه من شبیه درشون باشم! این خودتخریبی را از هیچ مجری مطرحی شاهد نیستیم.

کدخبر: ۳۹۸۷۱۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر