کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۵۷۹۰
تاریخ خبر:

رصد‌خانه| توصیه کودکانه ‌‌کاویانی و سوءاستفاده گوران

روزنامه هفت صبح | وضعیت خودت را معلوم کن روز: توصیه کودکانه بهزاد کاویانی به سیاوش کُرده: روز گذشته و بعد از باخت غیر قابل هضم تیم ملی والیبال برابر تیم ژاپن، سیاوش کرده گزارشگر بازی احساسی شد و بغض کرد. وقتی دوربین وارد استودیو برنامه شد، کرده برای لحظاتی سکوت کرد و بعد در حالیکه بغض داشت به انتقاد از عملکرد کادر فنی تیم ملی پرداخت.

اما درست در لحظاتی که او می‌خواست به شکلی خیلی سربسته از نیمکت تیم ملی انتقاد کند، کاویانی وسط حرف کرده پرید و گفت : «حالا حرف‌هایی نزنید که برای ما شر شود. » او در حالی به سیاوش کرده توصیه می‌کرد که حرف‌های بحث برانگیز نزند که خودش طی روزهایی که برای پوشش مسابقات المپیک روی آنتن بوده با اظهار نظرهای جنجالی‌اش حاشیه‌های زیادی را رقم زده است. حاشیه‌هایی که می‌توانست با اتخاذ یک سیاست درست والبته ادبیات مناسب هیچگاه ایجاد نشود.

تلاش روز: استفاده سامان گوران از آنتن زنده تلویزیون برای بالا بردن فالوئر: سامان گوران از طرفداران پر‌وپا قرص استقلال است‌. او بارها و به انحای مختلف دربرنامه‌هایش سعی کرده تا به نوعی با حمایت از تیم مورد علاقه‌اش و افترا زدن به تیم رقیب میزان فالوئرهایش را در شبکه‌های اجتماعی بالا ببرد. او که این روزها برنامه زنده«دونبش»را از شبکه ایران کالا در حال پخش دارد، سعی می‌کند تا در طول برنامه با گفتن جملاتی خاص یا اظهار نظرهای جنجالی خوراک‌های یک دقیقه‌ای برای وایرال شدن ویدئوهایش درشبکه‌های مجازی جور کند.

بر همین اساس او شنبه شب وقتی ماجرای قهرمانی پرسپولیس پیش آمد، به سبک هواداران تیفوسی شروع به کری خوانی کرد و سلامت قهرمانی پرسپولیس را با گفتن جملاتی که در گروه‌های هواداری خواهان دارد، زیر سوال برد. همین صحبت‌ها خیلی زود در قالب ویدئویی یک دقیقه‌ای در بین گروه‌های هواداری استقلالی وایرال شد.

بی‌استفاده روز : سایت شبکه تماشا چرا فعال است: سایت‌های شبکه‌های تلویزیونی عملا هیچ کارکردی ندارند، یعنی اگرکسی بخواهد از طریق این سایت‌ها از اوضاع و احوال شبکه‌ها و ساعت پخش برنامه‌هایشان سر دربیاورد عملا چیزی دستگیرش نمی‌شود. در این بین البته بعضی عملکرد به نسبت قابل قبولی دارند و اما در مقابل برخی دیگر به شدت ضعیف هستند. یکی از این سایت‌ها، سایت شبکه تماشاست که عملا تعطیل است.

کنداکتور هفتگی این شبکه که تقریبا کنداکتور ثابتی است تا ساعت ۷ بعد ازظهرروز یکشنبه دهم مرداد ماه هنوز به روزرسانی نشده و خالی بود. اما مورد بعدی این شبکه از روز شنبه اقدام به پخش سریالی با عنوان «بیل وحشی» کرده است که برای نخستین بار از تلویزیون پخش می‌شود، این سریال برای باکس ساعت ۲۳ در نظر گرفته شده اما وقتی به سایت این شبکه مراجعه ‌می‌کنید مشاهده می‌کنید که هیچ اثری از این سریال نیست.

کدخبر: ۴۰۵۷۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر