کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۰۷۹۹
تاریخ خبر:

رصد‌خانه| توجیه خنده‌دار ضعف‌های سریال ‌احضار

روزنامه هفت صبح | جابه‌جایی روز / بهرام بهرامیان وارد میدان سرخ شد: «میدان سرخ» یکی دیگر از سریال‌های کنجکاوی‌برانگیز شبکه خانگی است که با سرمایه‌گذاری سامانه فیلیمو به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی در حال تولید است. این سریال که از حضور ستاره‌هایی چون حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی، امیرحسین آرمان، علی مصفا و… بهره می‌برد، به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان جلوی دوربین رفت و در ادامه نیما اقلیما هم به عنوان کارگردان یونیت دو به پروژه اضافه شد.

این سریال قرار است از اواخر تیرماه منتشر شود، در حالی که دو ماه تا انتشار اولین قسمت سریال باقی مانده، بهرام بهرامیان جایگزین ‌ ابراهیمیان شده تا سریال را به موقع آماده پخش کند. قرار است قسمت‌های ابتدایی سریال به دلیل برآورده نکردن انتظارات سرمایه‌گذار مجددا توسط بهرامیان کارگردانی و ساخته شود. این سریال قرار است در ۲۶ قسمت آماده توزیع شود که این تعداد قسمت در دو فصل ارائه خواهد شد.

* عجیب و غریب روز / آقای تخشید اظهار‌نظر نکنید لطفا: محمود‌رضا تخشید که در زمان مدیریتش در گروه فیلم و سریال شبکه سه و … کلامی حرف نمی‌زد و ترجیح می‌داد در سکوت کارش را ادامه دهد، معلوم نیست چرا در مقام تهیه‌کننده اینقدر علاقه به حرف زدن پیدا کرده و دائم در حال گفت‌وگو درباره سریال «احضار» است. البته که صحبت‌های او بیشتر برای سرپوش گذاشتن روی نقاط منفی سریال است‌ اما ایکاش این مصاحبه‌ها با کمی تامل ‌ انجام می‌شد.

اظهارنظرهای او در توجیه ضعف‌های سریال «احضار» بیشتر شبیه ‌ شوخی است . او در پاسخ به خبرنگار«مهر» درباره کمدی شدن لحظات ترسناک سریال گفته :«ما تعمدا می‌خواستیم این صحنه‌ها کمدی دربیاید که سریال را از حالت ترس صرف خارج کنیم.» پاسخ تخشید خودش آنقدر کمدی است که اکثر رسانه‌ها در بازنشر مصاحبه روی همین بخش از صحبت‌ها مانور داده‌اند ‌و آن را به نوعی دست گرفته‌اند.

* جالب روز / چالش جذاب ستاره‌ساز؛ پینگ‌پونگ فوتبال: مسابقه استعداد‌یابی‌‌ ستاره‌ساز‌ به مراحل حساس خود رسیده ‌ با حساس‌تر شدن رقابت‌ها، چالش‌های مسابقه هم متنوع و سخت‌تر شده است. چالش پینگ‌پونگ فوتبال یا «چوبال» ، یکی از چالش‌هایی است که به جذاب شدن این مسابقه استعداد‌یابی در مرحله نیمه‌نهایی کمک کرده است.

در این چالش نفرات در قالب دو تیم دونفره روبه‌روی هم می‌ایستند و می‌بایست با سه ضرب توپ را روی میز حریف بنشانند. کنترل توپ بدون اینکه با زمین برخورد داشته باشد‌، پاسکاری با هم‌تیمی و در نهایت ضربه نهایی برای خواباندن توپ روی میز حریف علاوه بر نمایش توانایی شرکت‌کننده‌ها در حفظ و کنترل توپ‌، لحظات زیبایی را از منظر خلاقیت و تکنیک برای مخاطب خلق می‌کرد. جذابیت این چالش به اندازه‌ای بود که مربیان را هم هیجان‌زده کرده بود.

کدخبر: ۳۹۰۷۹۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر