کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۹۷۳۶
تاریخ خبر:

رصد‌خانه| اعتراض به باران و همکاری‌ آقا‌رشید با سروش

ادامه‌دار روز / واکنش‌ها نسبت به انتخاب باران کوثری و پیشنهادهای جالب مردم: واکنش به انتخاب باران کوثری برای ایفای نقش فروغ فرخزاد همچنان ادامه دارد.کانال‌ها و صفحات سینمایی اینستاگرامی با باز نشر گزارش‌های تحلیلی روزنامه‌های مختلف از جمله هفت صبح به نوعی نسبت به این انتخاب معترض شده‌اند.واکنش دنبال‌کننده‌های این صفحات هم در نوع خودش جالب است.تقریبا اکثر آنهایی که زیر این پست‌ها کامنت گذاشتند به انتخاب باران کوثری برای بازی در نقش فروغ معترض شده‌اند.

یکی از این دنبال‌کننده‌ها نوشته است:« فکر کنید با لحن کوثری بخواهیم شنونده لحن گیرا و غمگین فروغ باشیم.» اما بخش جالب این کامنت‌ها جایی است که مردم بازیگر موردنظرشان را برای نقش فروغ پیشنهاد داده‌اند. برخی لیلا حاتمی و هدیه تهرانی را گزینه مناسبی می‌دانند و برخی دیگر از سحر دولتشاهی نام برده‌اند.تعدادی هم معتقدند غزل شاکری انتخاب خوبی است.

انتخاب روز / ‌آقا رشید بازیگر اصلی سریال سروش صحت: قدرت‌الله ایزدی معروف به آقا رشید، از کمدین‌های معروف و محبوب اصفهان، قرار است در سریال کمدی سروش صحت عهده‌دار یکی از نقش‌های کلیدی و اصلی کار باشد. او پیش از این در سریال شمعدونی با سروش صحت کار کرده بود. ایزدی در این سریال نقش دایی خانواده را برعهده داشت که از نفوذ زیادی بین اهالی خانواده برخوردار بود.

حالا سروش صحت در سریال جدیدش نقشی کلیدی‌تر برای آقا رشید در نظر گرفته است. صحت این سریال را به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان برای پخش اختصاصی از پلتفرم «فیلیمو» می‌سازد. پیش از این بازی علی مصفا و کاظم سیاحی در این سریال رسانه‌ای شده بود. البته باید به این جمع آناهیتا افشار را هم اضافه کرد که او هم در این سریال عهده‌دار یکی از نقش‌های اصلی است. انتخاب دیگر بازیگران سریال کماکان ادامه دارد.

قدر نادیده روز / فیروزان را ببینید هر چند ساعت پخش خوبی ندارد: برنامه ادبی «فیروزان» شبکه دو جزو آن دسته از برنامه‌هایی است که به دلیل ساعت پخش نامناسب آنطورکه باید دیده نشده و مورد توجه قرار نگرفته است. برنامه ای که سعی دارد با بیانی ساده به روایت داستان‌های جذاب شاهنامه فردوسی بپردازد. طراحی این برنامه به گونه‌ای است که مخاطب به خوبی شیرینی و جذابیت داستان‌های شاهنامه را درک می‌کند.

اولین عنصری که موجب شده تا مخاطب جذب برنامه شود روایتگری ساده اما پر نکته دکتر اسدالله معظمی گودرزی از قصه‌های شاهنامه است. او چند بیتی از شاهنامه را می‌خواند و در ادامه با زبانی ساده به روایت داستان می‌پردازد. لابه‌لای روایت او، بخش‌هایی از همین داستان به شکل نقالی روایت می‌شود و در قسمتی دیگر ابیات مربوط به آن روایت توسط مرشد اجرا و ضربی هم روی آن گرفته می‌شود تا مخاطب شاهد روایتی جذاب از داستان‌های شاهنامه باشد.

کدخبر: ۳۹۹۷۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر