کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۳۱۴۳
تاریخ خبر:

رصدخانه| ‌‌ویشکا و ‌شبنم و ‌کیایی و تنابنده

روزنامه هفت صبح | شگفتانه روز: چادر شب محسن تنابنده شگفتانه نوروزی شبکه نسیم | اوایل تابستان امسال‌، محسن تنابنده در صفحه شخصی خود با انتشار ویدئویی از تولید برنامه‌ای با نام «چادر شب» خبر داد. در این پست تنابنده هیچ اشاره‌ای به چگونگی پخش این مجموعه نکرده بود و فقط از کاربران صفحه‌اش خواسته بود که اگر از مراسم عروسی خود ویدئوی قابل انتشاری دارند، بفرستند.

انتشار این ویدئو بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت اما بعد از آن دیگر خبری از تولید و چگونگی پخش «چادر شب» منتشر نشد. طبق اخبار به دست آمده این برنامه مراحل تولیدش را پشت سر گذاشته و آماده پخش است. محتوای برنامه هم درباره خاطرات مردم از چگونگی برگزاری مراسم عروسی‌شان در دهه ۶۰ و ۷۰ است. براساس شنیده‌ها «چادر شب» که برنامه بامزه‌ای از کار درآمده، شگفتانه شبکه نسیم برای نوروز ۱۴۰۱ است و این شبکه قصد دارد آن را در تعطیلات نوروز روی آنتن بفرستد.

احتمال دارد روز: پخش بی‌گناه با حضور ویشکا آسایش‌، شبنم مقدمی و محسن کیایی در شب عید | مصطفی کیایی بعد از «همگناه»، سریال جدید خود «بی‌گناه» را وارد مرحله تولید کرد. او در این پروژه به عنوان تهیه‌کننده حضور دارد و کارگردانی سریال را مهران احمدی برعهده دارد. روز گذشته از نخستین عکس‌های این سریال با حضور مسعود رایگان و محسن کیایی رونمایی و اعلام شد که ضبط «بی‌گناه» همچنان ادامه دارد و گروه مشغول ثبت سکانس‌های مربوط به دهه ۶۰ هستند.

در این سریال علاوه بر دو بازیگری که از عکس‌هایشان رونمایی شد، بازیگران مطرح دیگری چون ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، آتیلا پسیانی و… ‌ هم بازی دارند. هنوز زمان پخش سریال اعلام نشده‌ اما با توجه به تجربه موفقی که کیایی در پخش سریال «همگناه» در هفته‌های پایانی و تعطیلات نوروز داشت، احتمال دارد این سریال هم تا پیش از پایان سال پخش خود را از «فیلیمو» شروع کند.

درستش کنید روز : حک شدن نصفه و نیمه نام سریال «خود خواسته» در قاب شبکه یک | برخی از شبکه‌های تلویزیونی نام برنامه در حال پخش خود را از ابتدایی که روی آنتن می‌رود تا پایان پخش‌، پایین صفحه حک می‌کنند تا مخاطب از نام برنامه‌ای که در حال پخش است، مطلع باشد. قاعدتا این کار باید به بهترین شکل ممکن انجام شود تا هم نظم گرافیکی کادر حفظ شود و هم تمرکز مخاطب از بین نرود. اما شبکه یک در برخی موارد این کار را با شلختگی انجام می‌دهد.

در حال حاضر سریال «خودخواسته» به شکل شبانه روی آنتن این شبکه می‌رود. پیش از شروع خلاصه‌ای از قسمت قبل پخش می‌شود. در زمان پخش خلاصه عبارت: «خلاصه‌ای از آنچه گذشت» زیر صفحه حک می‌شود. با وجود اینکه جای کافی برای حک شدن این عبارت وجود دارد‌ اما آنقدر آن را گوشه برده‌اند که حرف «خ» از کادر بیرون زده و عبارت به شکل ناقص روی صفحه می‌نشیند.

کدخبر: ۴۴۳۱۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر