کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۴۲۶۱
تاریخ خبر:

رصدخانه| ‌تقاضای بازیگر پیشکسوت برای بازگشت فردوسی‌پور

روزنامه هفت صبح| درخواست روز: تقاضای بازیگر پیشکسوت برای بازگشت فردوسی‌پور | این روزها نام عادل فردوسی‌پور بیش از همیشه سر زبان‌هاست. ساخت و اجرای برنامه اینترنتی «فوتبال ۳۶۰» یک بار دیگر او را در کانون توجهات قرار داده. سفر به بوشهر برای مصاحبه با مهدی طارمی اتفاقی ویژه برای فردوسی‌پور است؛ جایی که در یک مراسم، نوازندگان سازهای محلی شعر انتقادی علیه تلویزیون می‌خوانند و خواستار بازگشت او هستند.

آتش تقی‌پور، بازیگر پیشکسوت و بدون حاشیه هم چنین خواسته‌ای دارد. او به ایسنا گفته: «وقتی فردی مثل عادل فردوسی‌پور را برمی‌دارند و فلانی را می‌آورند که اصلاً از فوتبال سررشته ندارد، این یعنی کار به کاردان سپرده نمی‌شود؛ البته اخیرا اتفاقاتی افتاده که شاید خیر باشد اگر ثابت بماند؛ بنابراین جوان و پیر ندارد، مهم این است که دست و فکر باز باشد که اگر باز نباشد و سعه صدر وجود نداشته باشد، به هیچ دردی نمی‌خورد.»

روایت روز: شب‌های مافیا از همه طیف مخاطب دارد | مسابقه «شب‌های مافیا» جزو پرمخاطب‌ترین برنامه‌های فیلیمو است تا جایی که چند نوبت میزان رکورد تماشا را از آن خود کرده. محمد‌رضا علمیردانی در مصاحبه اخیر خود روایتی جالب تعریف کرده که نشان از محبوبیت آن میان اقشار مختلف جامعه دارد:

«خاطره‌ای هم بگویم از یک روحانی که مخاطب این برنامه بود و من را که دید فوراً گفت که شما ما را بیچاره کردید! پرسیدم چرا حاج آقا؟ گفت ‌ ما گاهی پیش می‌آمد که همراه خانواده و عروس و دامادمان برای تفریح به خارج از تهران برویم اما حالا مدتی است که وقتی دور هم جمع می‌شویم دوست دارند مافیا بازی کنند و برنامه «شب‌های مافیا» را تماشا کنند و همین هفته پیش بود که من پدرخوانده مافیا شده بودم!» «شب‌های مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب و گردانندگی محمدرضا علیمردانی ساخته می‌شود.

کنایه روز : طعنه یک سریال به خودروهای داخلی | فصل دوم «وضعیت زرد» مثل سری اول، پر است از شوخی و کنایه به اتفاقات روز. گاه
سر به سر مسعود فراستی می‌گذارد و گاه رویدادهای هنری. در قسمتی که شنبه شب روی آنتن شبکه دو رفت، نوبت به خودروهای داخلی رسید. یکی از شخصیت‌ها تصمیم به فروش ماشین خود را داشت که قیمت بالای آن به‌رغم مدل پایین، سوژه دوستان او شد.

بعد هم به صراحت از دو خودروساز داخلی اسم به میان آمد و چند دقیقه سیبل انتقادها شدند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که چندی پیش رضا رشیدپور در صفحه اینستاگرام خود سراغ قیمت خودروهای داخلی و مقایسه آنها با نمونه‌های خارجی رفت. خیلی زود اما متهم شد تا جایی که شنیده می‌شود اجازه اجرا در تلویزیون را تا اطلاع ثانوی ندارد. حالا «وضعیت زرد ۲» هم چنین کاری کرده و خوشبختانه مورد اعتراض قرار نگرفته است.

کدخبر: ۴۶۴۲۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر