کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۰۷۶۴
تاریخ خبر:

رصدخانه| ‌بی‌توجهی برنامه هفت و پروژه جدید قاسمخانی

روزنامه هفت صبح | رعایت کنید روز: عدم رعایت پروتکل‌ها در برنامه هفت | تلویزیون در حالی که مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع امیکرون دعوت می‌کند؛ در برنامه‌های خودش هیچ توجهی به این نکات ندارد. یکی از نکاتی که در دوران شیوع امیکرون رعایت آن لازم و ضروری است، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی است‌؛ مواردی که در برنامه «هفت» هیچ توجهی به آنها نمی‌شود. در برنامه‌ای که شنبه شب روی آنتن رفت، محمدحسین لطیفی میزبان عوامل «شب طلایی» بود.

در این بخش علاوه بر مجری چهار مهمان در استودیو حاضر بودند. همگی مهمانان بدون زدن ماسک و با فاصله‌ای کم نسبت به هم دور میز نشسته بودند. علاوه بر این افراد ؛ تعدادی تصویربردار، مدیر صحنه و… هم در استودیو حضور دارند. شایسته است که حداقل تعداد مهمانان کم شود یا اینکه بعد از سلام و علیک ماسک‌هایشان را بزنند تا مخاطبان ببینند تلویزیون خودش در رعایت پروتکل‌ها پیش‌قدم است.

توضیح روز: دلایل شبکه تماشا برای لوگوی بلاتکلیف «نشان فجر» | نکته‌ای که درباره «نشان فجر» به آن اشاره داشتیم، بلاتکلیفی لوگوی این برنامه در قاب تصویر بود. در پی انتشار این خبر شبکه تماشا درباره جا‌نمایی غیر‌متعارف لوگو توضیحاتی ارائه داده و اعلام کرده که چرا لوگوی نشان فجر در جای استاندارد خودش نیست.

طبق توضیح روابط عمومی شبکه تماشا؛ از آنجایی که بخش عمده‌ای از تصاویر استفاده شده در این برنامه قدیمی است، به ناچار باید آنها را در سایز «سه در چهار» پخش کرد و استفاده از این قاب موجب می‌شود تا دو طرف تصویر از کناره‌ها سیاه باشد. ‌برای اینکه لوگو در بخش سیاه تصاویر نیفتد در نقطه‌ای جانمایی شده که روی تصاویر‌ی که در سایز سه در چهار پخش می‌شوند قرار بگیرد‌؛ زمانی که تصاویر عادی روی آنتن می‌روند؛ لوگو همچنان در همان نقطه قرار دارد؛ برای همین جانمایی‌اش در قاب استاندارد کمی غیر‌متعارف به نظر می‌رسد.

تغییر و تحول روز: مریخی‌ها با نام جدید قمر در عقرب پروژه تازه قاسمخانی و چگینی | پیمان قاسمخانی و محسن چگینی بعد از تجربه همکاری، به زودی پروژه جدیدشان را با نام«قمر در عقرب» جلوی دوربین می‌برند. این سریال پیش از این «مریخی‌ها» نام داشت که حالا با نام جدید تولید می‌شود. پیمان قاسمخانی سرپرست نویسندگان سریال است و محسن چگینی هم کارگردانی پروژه را به مانند سریال «خوب؛ بد؛ جلف/ رادیو اکتیو» برعهده دارد.

در این سریال قرار است تعدادی چهره جدید به عنوان بازیگر معرفی شوند اما در کنار آنها بازیگران نام‌آشنایی هم حضور دارند که از جمله آنها می‌توان به ویشکا آسایش؛ سام درخشانی؛ بهادر مالکی و… اشاره کرد. این سریال کمدی تا پایان هفته تصویربرداری‌اش در تهران شروع می‌شود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده حدود هفت ماه این مرحله به طول می‌انجامد.«قمر در عقرب» از محصولات فیلیمو است که به شکل اختصاصی از این پلتفرم پخش می‌شود.

کدخبر: ۴۴۰۷۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر