کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۴۲۵۰
تاریخ خبر:

رصدخانه| پیمان جبلی مشکل سرزمین کهن را حل می‌کند؟

روزنامه هفت صبح| تعیین تکلیف روز : پیمان جبلی مشکل سرزمین کهن را حل می‌کند؟ سریال سرزمین کهن ساخته کمال تبریزی در زمان ریاست عزت‌الله ضرغامی به دلیل اعتراض بختیاری‌ها از آنتن پایین آمد و بعد از آن هم هیچگاه مشکلش حل نشد. ایر‌نا در گزارشی به مرور اتفاقات این سریال پرداخته و سپس عنوان کرده که شاید مشکل پخش این پروژه عظیم در زمان مدیریت پیمان جبلی حل و فصل شود. در بخشی از این گزارش آمده است:

« یک پژوهشگر تاریخ بختیاری با حضور در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد ‌ قرار است چند تن از بزرگان قوم بختیاری سریال «سرزمین مادری» را تا انتها تماشا کنند و با مذاکره آنان با صداوسیما این سریال به پخش برسد.» اما از این اظهارات هم حدود سه سال می‌گذرد و هنوز گره کور سریال کمال تبریزی باز نشده است.حالا باید دید پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما تلاشی برای باز کردن گره پرونده این سریال خواهد داشت و آن را به آنتن می‌رساند؟

جایگزین روز: بی‌گناه به جای جادوگر می‌‌آید| بعد از گذشت چند روز‌ از شروع تبلیغات سریال«بی‌گناه» سرانجام روز و تاریخ پخش این سریال از طرف «فیلیمو» مشخص شد. این سریال را مصطفی کیایی تهیه کرده که پیش از این برای شبکه خانگی سریال« همگناه» را کارگردانی کرده بود. در این پروژه کارگردانی به مهران احمدی سپرده شده تا او نخستین تجربه ‌سریال‌سازی‌اش را به سرانجام برساند. سریال«بی‌گناه» قرار است با توجه به پایان پخش سریال «جادوگر» از ششم شهریور ماه روزهای یکشنبه منتشر شود.

این سریال از تولیدات پربازیگر شبکه نمایش خانگی است که در آن بازیگرانی چون محسن کیایی، شبنم مقدمی، ویشکا آسایش، رویا تیموریان، مهرانه مهین‌ترابی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی و هدیه بازوند بازی می‌کنند. «بی‌گناه» به مانند «همگناه» یک درام اجتماعی است که پیش‌بینی می‌شود به یکی از پرمخاطب‌ترین تولیدات شبکه نمایش خانگی تبدیل شود.سرپرست نویسندگان این سریال «محسن کیایی» است.

یکی دیگر روز: مسابقه استعداد‌یابی کشتی هم به جمع دیگر مسابقات استعدادیابی اضافه شد| بعد از موفقیت مسابقات استعدادیابی در تلویزیون و تولید آثاری چون «عصر جدید» که در ادامه منجر به تولید یک‌سری مسابقات استعدادیابی در حوزه‌های تخصصی از جمله «ستاره‌ساز» شد، همین سیاست شبکه ورزش، مسابقه استعدادیابی دیگری را وارد فاز تولید کرده است. این مسابقه در زمینه «کشتی» است که با نام «همه فن حریف» تولید آن به تازگی شروع شده است.

مراحل طراحی، برنامه‌ریزی و پیش‌تولید این مسابقه از تابستان ۱۴۰۰ شروع شد و بعد از گذشت یک سال از تابستان امسال تولید خود را با حضور ۵۶ شرکت‌کننده نوجوان از ۱۴ استان که منتخبی از برترین‌های کشتی کشور در رده پایه می‌شوند، آغاز کرده است. رقابت شرکت‌کنندگان این برنامه، در سه مرحله اتفاق می‌افتد و چهار داور از مربیان تیم‌های ملی عملکرد آنها را ارزیابی می‌کنند.با توجه به روند تولید «همه فن حریف» پیش‌بینی می‌شود پخش این مسابقه از پاییز امسال از شبکه ورزش آغاز شود.

کدخبر: ۴۷۴۲۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر