کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۹۵۸۹
تاریخ خبر:

رصدخانه| پیروزی جیران و خود تحویل‌گیری لطیفی

روزنامه هفت صبح| خود تحویل‌گیری روز ؛ « پوستر فیلم لطیفی در بهترین جای استودیو هفت | معمولا رسم بر این بود که برنامه «هفت» در ایام جشنواره در دکوری ویژه روی آنتن می‌رفت‌ اما امسال این اتفاق نیفتاده و ویژه‌برنامه جشنواره در همان دکور برنامه هفتگی ضبط و پخش می‌شود. در این دکور پوستر فیلم‌های در حال اکران در جای‌جای آن روی دیوار نصب شده‌اند.

یکی از فیلم‌های در حال اکران فیلم «مرد نقره‌ای» ساخته محمد‌حسین لطیفی است که پوستر آن به تازگی به دکور هفت اضافه شده است‌ اما فرق این پوستر با پوسترهای دیگر فیلم‌ها در این است که آن را در بهترین جای دکور نصب کرده‌اند. پوستر مرد نقره‌ای دقیقا پشت سر لطیفی روی دیوار قرار گرفته تا در همه کادربندی‌هایی که لطیفی در آن قرار دارد پوستر نیز دیده شود. این در حالی‌ست که پوستر دیگر فیلم‌ها چنین وضعیتی ندارند.

بازنده روز: با حکم ساترا «جیران» برنده شد و «آهوی من مارال» بازنده | سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان ساترا حکم خود را درباره مناقشه به وجود آمده بین سریال‌های «جیران» و «آهوی من مارال» را صادر کرد. هفته گذشته جلسه‌ای به منظور رفع ابهامات و پایان دادن به مناقاشات بین این دو سریال در ساترا برگزار شد.

در این جلسه سه کارشناس از ساترا همراه با مهرداد غفارزاده کارگردان «آهوی من مارال» و اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده «جیران» حضور داشتند تا درباره ادعای مطرح شده در خصوص شباهت‌های این دوسریال نظر نهایی ارائه شود. چند روز بعد از برگزاری این نشست روابط عمومی ساترا در خبری اعلام کرد که در نهایت «جیران» برنده این پرونده شده است. در واقع هر سه کارشناس روی این موضوع به اجماع رسیدند که هیچگونه شباهت داستانی بین این دو سریال وجود ندارد و ماجرای گرته‌برداری سریال «جیران» از سریال «آهوی من مارال» را رد کردند.

از مدار خارج شده روز: تعطیلی کامل شبکه امید از نیمه شب و پخش کالر بار | شبکه پویا جزو شبکه‌هایی است که فعالیت ۲۴ ندارد. این شبکه بعد از پخش برنامه شامگاهی، فعالیتش را متوقف می‌کند و تا شروع دوباره برنامه‌های روز آینده روی کالر بار می‌رود. شبکه امید هم به‌تازگی چنین وضعیتی پیدا کرده است. این شبکه در ابتدا شروع به کارش بعد از پایان برنامه‌هایش موسیقی تصویر پخش می‌کرد، بعد از گذشت مدتی ۲۴ ساعته شد و ساعات نیمه‌شب خود را به تکرار برنامه‌هایش اختصاص داد.

تکرار برنامه‌های ویژه نوجوانان در نیمه‌شب‌ها که مخاطبان هدف این برنامه خواب هستند با انتقاد روبه‌رو شد. در پی این انتقادها شبکه امید به روال سابقش برگشت و دوباره موسیقی تصویر را جایگزین تکرار‌های شبانه‌اش کرد. الان مدتی است که موسیقی تصویر را حذف و به مانند شبکه پویا بعد از پایان برنامه‌هایش روی کالر بار می‌رود.

کدخبر: ۴۳۹۵۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر