کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۹۸۶۲
تاریخ خبر:

رصدخانه| پراید وسط آبادان سال ۵۸ در سریال نجلا

روزنامه هفت صبح | سوتی روز: پراید وسط آبادان سال ۵۸ در فصل دوم نجلا | فصل دوم سریال «نجلا» که پخش آن در ماه رمضان ادامه پیدا کرده و پنجشنبه شب به قسمت پانزدهم خود رسیده است. در این قسمت خودنمایی یک پراید سفید در صحنه موجب شد تا تصویر فریز شده این پلان در شبکه‌های مجازی وایرال شود. قطعا این پلان جزو پلان‌هایی بوده که کارگردان قصد داشته در مرحله پس تولید و به وسیله جلوه‌های ویژه بصری پراید را از تصویر حذف کند.

اما با توجه به اینکه آماده‌سازی سریال روزبه‌روز انجام می‌شود، این پلان از چشم کارگردان دور مانده و به همین دلیل حذف پراید از تصویر انجام نشده است.در واقع با توجه به قابلیت‌هایی که در بخش جلوه‌های ویژه بصری وجود دارد، این نوع سوتی‌ها کمتر در فیلم‌ها و سریال‌ها اتفاق می‌افتد و اگر موردی باشد، بیشتر بر اثر همان اهمال کاری و توجه نکردن به جزئیات در زمان آماده‌سازی قسمت‌هاست.

سوال روز: چرا میزان بازدیدهای جناب عالی نمایش داده نمی‌شود | روز گذشته روابط عمومی سیما فیلم خبری به رسانه‌ها داد که در آن اعلام شده بود سریال «زیرخاکی» بیشترین بازدید را در پلتفرم «تلوبیون» داشته است. در واقع الان مدتی است که آمار بازدید تلوبیون به یکی از شاخص‌های برنامه‌ها از منظر پرمخاطب بودن تبدیل شده است.

جالب اینجاست پلتفرمی که بازدید برنامه‌های تلویزیونی را نمایش می‌دهد، اما امکانی برای نمایش بازدید سریال «جناب‌عالی» را که در واقع نخستین سریال اختصاصی این پلتفرم است مهیا نکرده. وقتی به صفحه این سریال مراجعه کنید میزان رضایتمندی از آن ثبت شده، اما اثری از میزان بازدید نیست. اینکه این حجم از رضایتمندی براساس چه میزان بازدید ثبت شده است. سریال «جناب‌عالی» قرار بود پیش از این از شبکه‌های تلویزیون پخش شود، اما در بازبینی‌های انجام شده مورد تایید مدیران شبکه‌ها قرار نگرفت و از کنداکتور خارج شد.

تولید روز : شهاب حسینی پلیس پوست شیر شد | شهاب حسینی که اواخر سال گذشته با انتشار یک ویدئو حسابی خبر ساز شده بود، چندماهی است که درگیر بازی در سریال برادران محمودی است. این سریال که برای شبکه خانگی و پلتفرم «فیلمنت» تهیه و تولید می‌شود، یک کار پلیسی است که در آن شهاب حسینی ایفاگر نقش یک پلیس است.

او درگیر یک پرونده عجیب می‌شود که کشف راز آن زندگی حرفه‌ای و شخصی‌اش را را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. تصویربرداری سریال «پوست شیر» کماکان ادامه دارد و به احتمال توزیع آن بعد از ماه مبارک رمضان شروع می‌شود. در سریال «پوست شیر» هادی حجازی‌فر هم بازی دارد. او نقش مقابل حسینی را ایفا می‌کند و در واقع بدمن داستان است. مهرداد صدیقیان دیگر بازیگری است که در سریال برادران محمودی بازی می‌کند. «پوست شیر» در ۲۶ قسمت آماده پخش می‌شود.

کدخبر: ۴۴۹۸۶۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560804133

    ان روح سرگردان پراید هست که از سالها پیش تا همین حال دست از سر مردم ایران بر نمی داره