کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۱۲۶۴
تاریخ خبر:

رصدخانه| واکنش جواد، بازگشت شهره و فوتبال برتر

روزنامه هفت صبح| ‌ تکذیب روز: واکنش جواد خیابانی به شایعه بیماری‌اش | یکی از اتفاقات جالب بازی تیم‌های پرسپولیس و تراکتور، حضور جواد خیابانی به‌عنوان گزارشگر بود. او که طی هفته گذشته ماجرای بیماری و بستری شدنش در بیمارستان به دلیل نارسایی قلبی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده بود، با گزارش این بازی به شایعه‌های بیماری‌اش خاتمه داد.

خیابانی پیش از شروع مسابقه و بعد از اعلام اسامی بازیکنان دو تیم اعلام کرد که هفته گذشته خبر بیماری من در رسانه‌ها منتشر شد که همین‌جا تمام این اخبار را تکذیب می‌کنم. او در ادامه با کنایه گفت: «برخی اعلام کردند که من دچار نارسایی قلبی شده‌ام که باید بگویم سالم هستم، گویا کسی‌که این خبر را منتشر کرده خودش دچار بیماری بوده که از همین‌جا برای او آرزوی سلامتی و بهبودی دارم.» خیابانی در طول مسابقه هم با همان هیجان و حرارت همیشگی بازی دو تیم را گزارش کرد.

حرکت روز: آیتم‌سازی مرتبط با بازی در فوتبال برتر | برنامه «فوتبال برتر» که اختصاص به پوشش زنده مسابقات تیم‌های پرسپولیس و استقلال دارد، مدت‌هاست که به‌جز پخش مسابقه و صحبت‌های مجری، آیتم و بخش خاصی ندارد. این در حالی است که پیش از این در این برنامه شاهد پخش آیتم‌های مرتبط با بازی‌ها بودیم.

اخیرا و طی دو دیداری که به‌تازگی این برنامه پوشش داده، آیتم‌هایی مرتبط با بازی پیش‌رو پخش شد. پیش از بازی تیم‌های استقلال و گل‌گهر، آیتمی روی آنتن رفت که اختصاص به گزیده نخستین دیدار این دو تیم در لیگ برتر داشت. روز یکشنبه دهم مهرماه هم این اتفاق پیش از برگزاری بازی تیم‌های پرسپولیس و تراکتور افتاد. در این برنامه گزیده‌ای از نخستین بازی این دو تیم در لیگ برتر روی آنتن رفت. این مسابقه در سال 1380 و در جریان برگزاری نخستین دوره لیگ برتر انجام شد.

پایان شایعه روز: شهره لرستانی با سه در چهار در شبکه آی‌فیلم | بعد از اعلام رسمی تغییر جنسیت شهره لرستانی توسط خودش و اینکه زین پس با هویت و نام «مازیار لرستانی» به زندگی و فعالیت هنری‌اش ادامه می‌دهد؛ شایعه‌ای در رسانه‌ها مطرح شد. براساس این شایعه اعلام شد که تلویزیون آثار این بازیگر را بایگانی کرده و دیگر قصد بازپخش آن‌ها را نخواهد داشت.

در همان ایام البته سریال «مختارنامه» با بازی او روی آنتن رفت اما با توجه به اینکه نقش او محدود به چند سکانس می‌شد بازهم پخش آن نمی‌توانست دلیلی بر رد این شایعه باشد. اما از یکی دو شب قبل شبکه آی‌فیلم یکی از باکس‌های پرمخاطبش یعنی باکس ساعت 19 را به پخش سریال «سه در چهار» با بازی شهره لرستانی اختصاص داده است. سریالی به کارگردانی مجید صالحی که لرستانی یکی از نقش‌های اصلی آن است. با پخش این سریال حالا می‌توان با قاطعیت خبر آرشیو شدن سریال‌های این بازیگر را تکذیب کرد.

کدخبر: ۴۸۱۲۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر