کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۴۴۷۷
تاریخ خبر:

رصدخانه| همه شبکه‌ها در خدمت سریال جدید ده‌نمکی

روزنامه هفت صبح| تابلو روز : بزرگ کردن تصویر بازی برای حذف لوگو | شبکه ورزش شامگاه چهارشنبه 27 مهرماه 1401، بازی تیم‌های منچستر یونایتد و تاتنهام را به شکل مستقیم پخش کرد. این شبکه تصویر بازی مورد نظر را بدون خرید حق رایت از یکی از شبکه‌های خارجی دریافت کرده بود و به همین دلیل برای حذف لوگو شبکه پخش‌کننده بازی مجبور شده بود تا تصویر را کمی بزرگتر کند.

همین بزرگ کردن تصویر موجب شده بود تا نوار مربوط به نتیجه و تایم بازی که در گوشه بالای سمت چپ تصویر حک می‌شود به شکل نصفه و نیمه دیده شود. دست‌اندرکاران پخش شبکه ورزش حداقل این زحمت را به خودشان نداده بودند که خودشان یک نوار نتیجه طراحی کنند و روی تصویر بیندازند که اینطور تابلو نتیجه اصلی نصفه و ناقص روی تصویر دیده نشود. این مشکل در طول نود دقیقه اصلاح نشد و بازی با همین کیفیت روی آنتن رفت.

سنگ تمام روز : همه شبکه‌ها در خدمت سریال جدید ده‌نمکی | مسعود ده‌نمکی از اواخر سال گذشته تولید سریال جدید خود با نام «آزادی مشروط» را با محوریت فعالیت‌های گروه‌های جهادی در دوران کرونا شروع کرد. این سریال به‌تازگی آماده پخش شده و قرار است از شامگاه یکشنبه اول آبان‌ماه روی آنتن شبکه یک برود. از همین‌رو پخش تیزرهای سریال از اواخر هفته گذشته شروع شد.

اما اینبار تلویزیون به شکل گسترده‌‌ای اقدام به انجام این کار کرده به این شکل که همه شبکه‌های تلویزیونی پخش تیزرهای سریال «ده‌نمکی» را در دستور کار خود قرار دادند و این تیزر از اکثر شبکه‌های تلویزیونی به شکل گسترده‌ای پخش شد. این اتفاق نشان می‌د‌هد که تلویزیون حساب ویژه‌ای روی سریال «آزادی مشروط» باز کرده است. سریال جدید مسعود ده‌نمکی در ژانر کمدی تولید شده و در آن بازیگرانی چون پرویز فلاحی‌پور، مهران رجبی، شهاب عباسی، علیرضا استادی و… بازی دارند.

شما دیگر چرا روز: تایم‌بندی نامنظم شبکه‌های نمایش و تماشا | یکی از ایراداتی که به شبکه‌های تلویزیونی وارد است نامنظم بودن کنداکتور روزانه آنهاست. به این شکل که اکثر شبکه‌های سراسری معمولا برنامه‌هایشان را در ساعت اعلام شده پخش نمی‌کنند. درباره شبکه‌های سراسری به‌خصوص شبکه یک و سه با توجه به برنامه‌های زنده‌ای که در حال پخش دارند این امر تا حدودی پذیرفتنی است،

اما درباره شبکه‌های تامینی مثل شبکه نمایش و تماشا که کارشان فقط پخش فیلم و سریال است، پایبند نبودن به این موضوع یک ضعف بزرگ به‌‌حساب می‌آید. شبکه تماشا و نمایش مدت‌هاست که کنداکتورشان دچار یک بی‌نظمی شده به این شکل که برنامه‌هایشان در ساعت مقرر روی آنتن نمی‌رود. مثلا شبکه نمایش شامگاه پنجشنبه فیلم باکس ساعت 21 خود را ساعت 21:10 پخش کرد. این بی‌نظمی در شبکه تماشا بیشتر به چشم می‌خورد و سریال‌ها در ساعت مقررشان روی آنتن نمی‌روند.

کدخبر: ۴۸۴۴۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر