کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۳۵۸۵
تاریخ خبر:

رصدخانه| همه اتفاق‌های کلیشه‌ای در بی‌همگان

روزنامه هفت صبح| دم‌دستی روز: اصلاح سکانس‌ «شبکه مخفی زنان» به دم‌دست‌ترین شکل ممکن | قسمت یازدهم سریال «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی روز جمعه 22 مهرماه با تاخیری 9 ساعته پخش شد. بعد از بارگذاری قسمت یازدهم مشخص شد ‌ یکی از دلایل دیر پخش شدن سریال، به دلیل انجام اصلاحیه‌های وارد شده بر این قسمت است. یکی از این اصلاحیه‌ها مربوط به سکانسی است که در آن یکی از شخصیت‌های سریال زیر شکنجه لباسش پاره ‌ و به همین واسطه برهنگی بدنش مشخص شده است.

دست‌اند‌رکاران سریال برای اصلاح قسمت‌های برهنه بدن بازیگر مرد مجبور شده‌اند لکه سیاه بزرگی را روی آن بیندازند تا به این ترتیب از حذف کامل این پلان‌ها جلوگیری کنند. در کلیه پلان‌هایی که این بازیگر در آن حضور دارد، این لکه سیاه دایره‌ای شکل روی بدن او دیده می‌شود. پیش از این در دیگر سریال‌های شبکه خانگی هم شاهد اصلاحیه‌هایی از این دست بوده‌ایم.

کلیشه روز: همه اتفاق‌های کلیشه‌ای در بی‌همگان | شبکه سه مدتی است پخش ملودرامی با نام «بی‌همگان» را شروع کرده است. بهرنگ توفیقی یکی از کارگردانان این سریال، پیش از این سریالی با نام «افرا» را جلوی دوربین برده بود که داستان آن و گره‌هایش تا حدودی شبیه ‌ همین سریال بی‌همگان است.

انتخاب بازیگران همان سریال از جمله محمد صادقی، مهدی سلطانی‌، نسرین بابایی و سپردن نقش‌هایی شبیه ‌ نقشی که در سریال «افرا» داشتند موجب شده تا عناصر تکراری «بی‌همگان» بیشتر به چشم بیاید. در سریال افرا محمد صادقی خواستگار دختر مهدی سلطانی بود که در اینجا هم همین رابطه تکرار شده است. در آنجا با این خواستگاری از طرف پدر دختر مخالفت می‌شود در «بی‌همگان» هم همین اتفاق می‌افتد. در سریال «افرا» پسر نسرین بابایی به دلیل ارتکاب به قتل به زندان می‌افتد و در اینجا هم همین اتفاق تکرار شده است.

افزایش روز: افزایش تعداد قسمت‌های سریال «سلمان فارسی» به 60 قسمت | سریال «سلمان فارسی» یکی از تولیدات الف ویژه تلویزیون است که این روزها در شاهرود مراحل تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد. در حال حاضر گروه تولید سریال در حال ضبط فصل میانی معروف به فصل «بیزانس» هستند. این سریال در ابتدا قرار بود در 40 قسمت تولید شود، اما در ادامه اعلام شد که تعداد قسمت‌های آن به 50 افزایش پیدا کرده است.

طبق گزارش منتشر شده در «ایرنا» قرار است با نظر داود میرباقری در نهایت قسمت‌های این سریال به 60 قسمت افزایش پیدا کند. با توجه به افزایش قسمت‌های این سریال، تا الان حدود 33 درصد از مراحل تولید آن سپری شده است. با پایان قسمت‌های مربوط به بیزانس‌، تولید فصل‌های ایران و حجاز شروع می‌شود. علیرضا شجاع‌نوری در این سریال نقش «سلمان فارسی» را بازی می‌کند.

کدخبر: ۴۸۳۵۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560694797

    سریال‌ها شده فقط نشون دادن بدبختی ها و ن اله و گریه