کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۷۴۸۰
تاریخ خبر:

رصدخانه| همبازی شدن ‌دولتشاهی ‌و تهرانی در ماه رخسار

روزنامه هفت صبح | گمانه‌زنی روز: سحر دولتشاهی همبازی هدیه تهرانی در فیلم- مجموعه «ماه رخسار» | «ماه رخسار» عنوان پروژه جدید عزیزالله حمید‌نژاد است که قرار است در قالب فیلم- مجموعه تولید و عرضه شود. مصطفی کیایی تهیه‌کننده این اثر در گفت‌وگویی که با ایسنا داشته اعلام کرده ‌ فعلا مجوز نسخه سینمایی آن را از ارشاد گرفته و درصدد است تا مجوزهای لازم برای تولید نسخه سریالی را هم از ساترا بگیرد.

طبق گفته او «ماه رخسار» یک عاشقانه تاریخی است که داستان آن در بستر اتفاقات دهه ۳۰ می‌افتد. پیش از این رسانه‌ها از قطعی شدن ‌حضور هدیه تهرانی در این پروژه خبر داده بودند و حالا یکی از صفحات سینمایی هم اعلام کرده که حضور سحر دولتشاهی هم قطعی شده است. طبق اعلام این صفحه سینمایی، مانی حقیقی، حسام منظور و محسن کیایی هم بازیگران مرد این پروژه هستند. حمید‌نژاد در سال ۱۳۹۷ سریال تاریخی «بانوی عمارت» را ساخت که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

همزمان روز: حضور همزمان باربد بابایی در دو شبکه | باربد بابایی یکی از شرکت‌کننده‌های حاضر در مسابقه بزرگ «قاطی بازی» است. او به همراه مهدی یغمایی در یک گروه حضور دارند. مسابقه آنها با حریف‌شان پنجشنبه شب روی آنتن شبکه نسیم رفت. این اتفاق در حالی افتاد که همزمان مسابقه «زوجی نو» با اجرای او از شبکه سه در حال پخش بود.

پنجشنبه شب این شبکه بازی استقلال و آلومینیوم اراک را هم به شکل مستقیم روانه آنتن کرد. از آنجایی‌که پخش این مسابقه تا حوالی ساعت ۲۳:۲۰ ادامه داشت، برنامه «زوجی نو» ساعت ۲۳:۳۰ پخش خود را شروع کرد. تاخیر در پخش این برنامه موجب شد تا به شکل همزمان باربد بابایی دو برنامه مختلف را از دو شبکه در حال پخش داشته باشد. نکته جالب اینجاست که ساختار زوجی نو هم مسابقه است و همین عامل موجب شده بود تا این همزمانی بیشتر به‌چشم بیاید و مورد توجه قرار بگیرد.

ادامه دارد روز: تصویربرداری سلمان فارسی در سه شهرک سینمایی | تصویربرداری سریال تاریخی- مذهبی سلمان فارسی به کارگردانی داود میرباقری به شکل همزمان در سه شهرک سینمایی غزالی، نور و دفاع مقدس ادامه دارد. فیلم نیوز با اعلام این خبر نوشته: «تصویربرداری سریال تاریخی- مذهبی «سلمان فارسی» در فصل بیزانس همچنان ادامه دارد. این فصل بخش میانی سریال است که از ابتدای تولید، تصویربرداری با همین بخش شروع شد و الان هم ادامه دارد.

دکورهای این فصل در سه شهرک سینمایی غزالی، نور و دفاع مقدس آماده شده که گروه به فراخور آماده بودن دکورها در هر شهرک کار تصویربرداری را در آنجا ادامه می‌دهند. پیش از این سکانس‌‌هایی از فصل بیزانس در شهرهای قم، شاهرود، کرمان و… جلوی دوربین رفته است.طبق برنامه‌ریزی تولید فصل «بیزانس» تا اوایل پاییز ادامه دارد و بعد از آن به فراخور آماده بودن دکورها، تولید بخش ایران و یا حجاز شروع خواهد شد.»

کدخبر: ۴۵۷۴۸۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر