کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۶۶۵۲
تاریخ خبر:

رصدخانه| نیسان آبی منوچهر هادی ‌

روزنامه هفت صبح | تلاقی روز: آی‌فیلم‌، همزمان با شبکه خانگی سراغ منوچهر هادی می‌رود | منوچهر هادی این روزها سرگرم آماده سازی سریال جدید خود با عنوان «نیسان آبی» است. قرار است شبکه آی‌فیلم همزمان سریال دیگری از این کارگردان را روی آنتن بفرستد تا به این شکل هادی علاوه بر شبکه خانگی در تلویزیون هم یک سریال در حال پخش داشته باشد.

قرار است از او سریال «دلدادگان» پخش شود. این سریال به مانند اکثر ساخته‌های این کارگردان با حواشی زیادی روبه‌رو بود، از جمله قهر پانته‌آ بهرام یکی از بازیگران اصلی کار. دلدادگان قرار است از جمعه نهم مهرماه در باکس ساعت ۲۲ جایگزین سریال «روزگار قریب» شود. این سریال برای نخستین بار در سال ۹۶ از شبکه سه پخش شد.

معطل شدگان روز: سریال‌های جدید شبکه خانگی در انتظار مجوز ساترا | یکی از برنامه‌های مهم وزیر جدید ارشاد، این است که سریال‌های خانگی دوباره زیر نظر وزارت ارشاد تولید و پروانه نمایش بگیرند و از زیر نظر ساترا وابسته به صدا وسیما خارج شود. اما تا انجام این مهم عنان کار در شبکه خانگی همچنان در دستان ساترا ست. در حال حاضر چند سریال از جمله «خسوف» به کارگردانی مازیار میری، آماده پخش است اما هنوز مجوز پخش آن از سوی ساترا صادر نشده است.

چند سریال هم برای شروع تولید معطل مجوز ساترا هستند. یکی از آنها پروژه‌ای است که امیر حسین ترابی با الهام از سریال « دکستر» قصد ساخت آن را دارد. طولانی شدن صدور پروانه ساخت برای این سریال موجب شده تا فعلا پیش تولید آن متوقف شود. دیگر سریالی که تولیدش به خاطر ساترا به تعویق افتاده سریال « بامداد خمار» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد است.

آیا می‌‌دانستید روز: پشت پرده ریختن سس روی ماکارونی در آگهی‌های بازرگانی | احتمالا شما هم از خود پرسیده‌اید چرا در آگهی‌های بازرگانی تلویزیون‌، وقتی تبلیغ سس می‌شود خبری از فست فود نیست. در این آگهی‌ها موقع تبلیغ انواع سس‌، به‌جای ساندویچ‌، ماکارونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌دانید چرا؟

به این خاطر که در قانون ساخت آگهی‌های بازرگانی اشاره شده است نباید از فست فود استفاده شود. در واقع ساندویچ و خانواده آن مورد تایید تلویزیون نیست و غذایی مضر محسوب می‌شود. به همین خاطر است که به‌جای آنها، ماکارونی مورد استفاده سازندگان آگهی‌های بازرگانی قرار می‌گیرد. فارغ از درستی یا نادرستی‌، این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که در عرف جامعه و خانواده‌ها، سس روی ساندویچ ریخته می‌شود نه ماکارونی. به‌زودی درباره دیگر قوانین آگهی‌های بازرگانی خواهیم نوشت.

کدخبر: ۴۱۶۶۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر