کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۸۴۵۵
تاریخ خبر:

رصدخانه| ‌نون خ، موقعیت مهدی، سید بشیر و مهران رجبی

روزنامه هفت صبح| شروع روز : فصل چهارم نون خ در خجیر کلید خورد| شبکه یک از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود که قرار است باکس شب‌های نوروز و ماه مبارک رمضان سال 1402 را به فصل چهارم سریال «نون خ» اختصاص دهد. از همین رو مقدمات تولید این سریال از اواسط تابستان سال جاری شروع شد و مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال هم در همان ایام با انتشار توئیتی از حضور حسن معجونی و حمید‌رضا آذرنگ در این فصل سریال خبر داده بود.

کاظم نوربخش یکی از بازیگران سریال هم در گفت‌وگویی از شروع تصویربرداری سریال از مهرماه خبر داده بود. طبق اطلاعات به دست آمده، گروه تولید این سریال با استقرار در منطقه خجیر تهران تصویربرداری فصل چهارم را شروع کرده‌اند. در این سریال سعید آقاخانی علاوه برکارگردانی نقش نورالدین خانزاده را هم بازی می‌کند. هدیه بازوند، علی صادقی، یدالله شادمانی و… دیگر بازیگران سریال هستند. فصل چهارم «نون خ» در 30 قسمت تولید می‌شود.

مشکوک روز : چرا موقعیت مهدی در تلوبیون نیست | فیلم تحسین‌شده «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر از ابتدای تابستان امسال اکران آنلاین خود را در پلتفرم تلوبیون شروع کرد. برخلاف روال همیشگی این پلتفرم که فیلم‌ها به شکل رایگان اکران آنلاین می‌شدند، تلوبیون برای «موقعیت مهدی» اقدام به بلیت‌فروشی کرد و مخاطبان برای تماشای آن باید مبلغ 10 هزار تومان پرداخت می‌کردند.

طبق رویه پلتفرم‌ها فیلم‌های اکران آنلاین بعد از پایان مدت زمان اکران‌شان، چند روزی از دسترس مخاطبان خارج می‌شوند و سپس به شکل رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرند. اما تلوبیون برخلاف این رویه عمل کرد و با پایان اکران آنلاین فیلم موقعیت مهدی‌، آن را به شکل کامل از روی پلتفرم حذف کرد. در حال حاضر اگر کاربران تلوبیون به این پلتفرم مراجعه کنند، امکان تماشای فیلم «موقعیت مهدی» را ندارند. قرار است نسخه سریالی این فیلم در 7 قسمت برای پخش از شبکه یک آماده شود.

نظر‌سنجی روز: اجرای مهران رجبی و بشیر حسینی در معرض قضاوت مخاطبان | در پی حضور مهران رجبی به عنوان مجری در دو برنامه تلویزیونی و همچنین اجرای برنامه «رویانیوم» توسط سید‌بشیر حسینی، ‌ خبرآنلاین اقدام به انجام یک نظرسنجی کرده و از مخاطبانش خواسته تا درباره حضور این دو نفر به عنوان مجری در برنامه‌های تلویزیونی نظر بدهند. نظرات متفاوتی ذیل این خبر ثبت شده است.

برخی از مخاطبان با دفاع از عملکرد تلویزیون در انتخاب این دو نفر، حضور آنها را به مجریانی چون عادل فردوسی‌پور، احسان علیخانی و… ترجیح داده‌اند‌ اما غالب مخاطبان خبرآنلاین نظری برخلاف آن عده داشتند و از انتخاب این دو نفر به شدت انتقاد کرده‌اند. مخاطبی در همین زمینه نوشته است: « هر دوی اینها بسیار بی‌کفایت هستن تو کارشون و به طرز وحشتناکی اسیر فرم و کلیشه هستن به‌طوری که وقتی فقط چند دقیقه اجراشون‌رو تماشا می‌کنی، به تصنعی بودن حالت‌هاشون پی می‌بری.»

کدخبر: ۴۸۸۴۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر