کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۹۳۷۲
تاریخ خبر:

رصدخانه| نظرسنجی عجیب در رادیو و صدای ارمنده

روزنامه هفت صبح | خاطرات دلنشین روز: صدای ارمنده چگونه خاطره‌ساز شد | برنامه پرنیان صدا که جمعه‌ها از شبکه پنج روی آنتن می‌رود، این هفته میزبان مسعود ارمنده بود. ارمنده گوینده و گزارشگری است که چند نسل با صدای او در رادیو خاطره دارند . این مصاحبه پر بود از خاطرات دلنشین ؛ از جمله جایی که ارمنده تعریف کرد از ۱۵ سالگی به گویندگی علاقه‌مند شده و خواهرانش را مجبور می‌کرده بنشینند و به روزنامه‌خوانی او گوش دهند.

اتفاق مهم در دوران سربازی رخ می‌دهد که به عنوان خواننده متن خطابه در مراسم اهدای سردوشی انتخاب می‌شود. این مراسم به‌طور زنده از رادیو اصفهان پخش می‌شود و انگیزه ارمنده برای رفتن به کلاس فن بیان دو چندان. کمی بعد در آزمون رادیو رد می‌شود و از ‌ سر اجبار شغل کارمندی بانک را انتخاب می‌کند. آذر ۴۵ رادیو ملی افتتاح می‌شود و ارمنده در آزمون گویندگی قبول ‌و به حرفه محبوبش می‌رسد.

خوب نیست روز: بشکه نفت یا حلقه فیلم عکاسی | فصل جدید برنامه «چهل تیکه» مدتی است با تغییر فضا و با دکوری جدید روی آنتن شبکه نسیم رفته ‌. در فصل قبلی از المان‌های آشنای دهه ۶۰ مثل نوار ویدئو وی‌اچ‌اس و نوار کاست برای دکور استفاده شده بود. در این فصل این نمادها از دکور حذف و نمادهای دیگری جایگزین شده.

مثلا از عکس‌های پلاروید روی کف استودیو بهره گرفته شده و بخشی از دکور هم با ماکت حلقه دوربین‌های عکاسی پر شده است‌ اما از آنجایی که این حلقه‌ها در ابعادی بسیار بزرگ ساخته شده، بیشتر شبیه ‌ بشکه نفت هستند تا اینکه یادآور حلقه‌های فیلم باشند. این اشکال در حالی به دکور فصل جدید « چهل تیکه» وارد است که در فصل قبل بزرگنمایی المان‌های دهه ۶۰ برای استفاده در دکور خیلی خوب انجام شده بود و مخاطب در نگاه اول متوجه آن می‌شد.

خودزنی روز: یک نظرسنجی عجیب در رادیو | رادیو صبا مدتی است برنامه «ترین‌ها» با اجرای شاهین جمشیدی را پخش می‌کند. این برنامه هر هفته از مردم می‌خواهد در یک نظرسنجی شرکت ‌کنند تا ترین‌ها انتخاب شود. ساز و کار این نظرسنجی غالبا ایراد دارد که پیش‌تر به تفصیل درباره مشکلات نظرسنجی مجریان بامزه رادیو و تلویزیون نوشتیم. این هفته هم یک اتفاق عجیب در بخش «زرشک زرین» رقم خورد.

بر اساس اعلام روابط عمومی رادیو صبا:«طبق نظرسنجی صورت گرفته مخاطبان با اهدای «زرشک زرین» به رامبد جوان دلخوری‌شان را از رفتار و گفتار او در تبلیغات اخیر نشان دادند.» این اتفاق در حالی می‌افتد که جوان تبلیغ موردنظر را بعد از واکنش‌های منفی از صفحه خود حذف کرد. این مهم‌ترین نشانه است از عقب‌نشینی مجری خندوانه. با این حال برنامه «ترین‌ها» روی حرف خود ماند و آتش بیار معرکه شد.

کدخبر: ۴۲۹۳۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر