کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۴۴۰۹
تاریخ خبر:

رصدخانه| نجات ‌جان رزیتا غفاری و همکاری ژوله و مدیری

روزنامه هفت صبح | تغییر شغل روز: مریم امیرجلالی از بازیگری تا آموزش کوفته تبریزی | مریم امیر جلالی که آخرین حضورش در یک اثر تصویری به سال ۹۹ و حضور در رئالیتی «شام ایرانی» برمی‌گردد، مدتی است که در اینستاگرام به آموزش آشپزی مشغول شده و برای دنبال‌کننده‌هایش،طرز پخت غذاهای سنتی از جمله «کوفته» و… را آموزش می‌دهد. او پیش از این تلاش داشت با ارتباط‌های لایو در اینستاگرام و به اشتراک گذاشتن ویدئوهای انتقادی تعداد فالوئرهایش را افزایش دهد.

گویا این روش‌ها موثر نبوده و او حالا برای جذب فالوئر به سمت آموزش آشپزی آمده است. امیر جلالی در اینجا هم سعی کرده همان آداب و رفتار همیشگی‌اش را حفظ کند و با لحنی تند و مثلا عصبی مراحل پخت یک غذا را به دنبال‌کننده‌هایش آموزش بدهد. این بازیگر که با بازی در سریال‌های رضا عطاران مطرح شده، با شروع پاندومی کرونا حسابی کم کار شد.

تولید روز : سریال جدید مهران مدیری زیر نظر ژوله نوشته می‌شود | ‌امیرمهدی ژوله که این روزها به‌عنوان داور در مسابقه استعدادیابی «خنداننده شو۳» حضور دارد، مدتی است که نگارش سریال جدید مهران مدیری را شروع کرده است. این خبر را خود ژوله در برنامه ویژه «خندوانه» که اختصاص به معرفی داوران داشت، اعلام کرد. او روز گذشته با اشتراک گذاشتن یک استوری از گروه نویسندگان سریال مدیری رونمایی کرد.

طبق اسامی منشن شده در این استوری، هدی ایزدی و زهرا افشاری که سابقه همکاری با مهران مدیری را دارند، در این پروژه به‌عنوان نویسنده با ژوله همکاری می‌کنند. دیگر نویسنده گروه که در این استوری معرفی شده فاطمه راست‌گفتار است. طبق شنیده‌ها سریال جدید مدیری هیچ‌گونه ارتباطی با دو سریال قبلی او در شبکه خانگی یعنی «هیولا» و «دراکولا» ندارد و یک اثر کاملا مستقل است. این سریال در اول‌مارکت تولید می‌شود و هنوز پلتفرم نمایش‌دهنده‌اش مشخص نیست.

ناجی روز: وقتی حسن فتحی جان رزیتا غفاری را نجات می‌دهد | رزیتا غفاری یکی از مهمانان برنامه «چهل تیکه» در هفته گذشته بود. او در این برنامه خاطره جالبی از زمان حضورش در سریال «روشن‌تر از خاموشی» روایت کرد. در یکی از سکانس‌ها غفاری می‌بایست سوار بر اسب صحنه‌ای را بازی می‌کرد. در سکانس‌هایی که از اسب استفاده می‌شود همیشه مهتر اسب‌ها در صحنه حضور دارد تا در صورت رم کردن احتمالی حیوان بتوانند آن را مهار کنند.

اما در این سکانس، مهتر اسب بنا به دلایلی سر صحنه حضور نداشت و قرار می‌شود بدون حضور او ضبط انجام شود. طبق گفته غفاری در یک لحظه اسب رم می‌کند و کنترل حیوان از اختیارش خارج می‌شود. همین موقع حسن فتحی که اوضاع را وخیم می‌بیند خودش وارد عمل می‌شود و اسب را کنترل می‌کند و مانع از بروز یک حادثه وخیم برای بازیگرش می‌شود.

کدخبر: ۴۳۴۴۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر