کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۵۵۶۲
تاریخ خبر:

رصدخانه| میلاد کیمرام تنها بازمانده سلبریتی‌ها در تبلیغات‌

روزنامه هفت صبح| بی‌دقتی روز : نام گلزن پرسپولیس «شیک» نیست آقای شبکه سه | شبکه سه در ادامه سوتی‌های املایی خود در برنامه‌های ورزشی، اینبار و در جریان بازی تیم‌های پرسپولیس با مس کرمان بازهم سوتی داد و اینبار نام گلزن تیم سرخپوش را به اشتباه زیر تصویر حک کرد. شامگاه روز پنجشنبه پنجم آبان ماه 1401 بازی تیم‌های پرسپولیس و مس کرمان از شبکه سه و از طریق برنامه گزارش ورزشی پخش شد.

در جریان این بازی و بعد از به ثمر رسیدن گل پیروزی بخش پرسپولیس توسط «شیخ دیاباته» مهاجم سرخ‌ها کارگردان تلویزیونی مسابقه طبق روال نام او را پایین صفحه زیرنویس کرد. اما در زیرنویس به جای «شیخ» نام او «شیک» استفاده شده بود. این در حالی است که گزارشگر بازی در طول مسابقه دائم او را شیخ دیاباته خطاب می‌کرد. در گوگل هم اگر نام او را سرچ کنید چیزی جز «شیخ دیاباته» نمی‌آید.

احیای روز: راه اندازی دوباره باکس الف ویژه با گیلدخت | شبکه یک و در ایامی شبکه دو برای سریال‌های الف ویژه باکس مخصوصی را درنظر گرفته بودند. به این ترتیب که این سریال‌‌ها به شکل هفتگی و شامگاه جمعه از این دو شبکه پخش می‌شدند. به این ترتیب هم کنداکتور جمعه‌ها متفاوت می‌شد و هم اینکه سریال الف ویژه تلویزیون به خاطر پخش هفتگی مدت زمان بیشتری روی آنتن می‌ماند. سریال‌های «یوسف پیامبر(ع)»، «درچشم باد»، «مختارنامه»، «کلاه پهلوی»، «شهریار»، «شوق پرواز» و…

با این شیوه روی آنتن شبکه‌های یک و دو رفتند. حالا و بعد از گذشت چندسالی شبکه یک قصد دارد این باکس را بار دیگر احیا کند. طبق اعلام روابط عمومی معاونت سیما قرار است باکس نمایشی شبکه یک در روزهای پایانی هفته یعنی پنجشنبه و جمعه در اختیار سریال الف ویژه«گیلدخت» ساخته مجید اسماعیلی قرار بگیرد. این سریال هفتاد قسمتی از پنجشنبه دوازدهم آبان ماه 1401 پخش خود را شروع می‌کند.

بازمانده روز: میلاد کیمرام تنها سلبریتی که تبلیغاتش پخش می‌شود | بعد از اتفاق‌های اخیر و در پی موضع‌گیری تعدادی از سلبریتی‌هایی که به عنوان سفیر یکی از برند‌های تجاری مشغول به کار بودند، محدودیت‌هایی برای فعالیت‌های تجاری آن‌ها ایجاد شد. در پی ایجاد این محدودیت‌ها بیلبوردهای تبلیغاتی آن‌ها از سطح شهر جمع آوری و مجوز پخش تیزرهای تبلیغاتی آنها هم باطل شد. در حال حاضر میلاد کیمرام تنها بازیگری است که تیزرهای تبلیغاتی‌اش در حال پخش است.

او سفیر برند یکی از محصولات صنعتی است که همچنان تیزرهایش از تلویزیون پخش می‌شود و مشکلی در این زمینه ندارد. میلاد کیمرام حدود یکسالی است که با این برند صنعتی قرارداد دارد و در تبلیغات این برند حاضر است. این بازیگر در حال حاضر مشغول بازی در فیلم-مجموعه «سوشون» به کارگردانی نرگس آبیار است. نسخه سریالی این اثر برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود و کیمرام در آن با بهنوش طباطبایی، سام درخشانی، بابک کریمی همبازی است.

کدخبر: ۴۸۵۵۶۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر