کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۰۵۸۱
تاریخ خبر:

رصدخانه| مورد عجیب سریال خسوف و شبکه تماشا

روزنامه هفت صبح | خودتان را به روز کنید روز : جوانان کافه‌نشین خسوف و بی‌اطلاعی از فضای مجازی | درآخرین قسمت سریال «خسوف» که به تازگی پخش شده، نکته‌ای وجود دارد که اساس درام را در این سریال زیر سوال می‌برد. در این قسمت می‌بینیم که آتیه از خانه‌ای که در ترکیه برایش گرفته‌اند بیرون می‌زند و بعد از آن داستان به چهار سال بعد یعنی سال ۱۴۰۰ می‌رود.

جایی که آتیه همراه با دوستش وارد کار کیف‌قاپی شده است. بعد از ورود به زندگی آنها متوجه می‌شویم که آتیه همچنان از اوضاع تهران و شرایط امیر بی‌خبر است. سوالی که همینجا در ذهن مخاطب ایجاد می‌شود این است که چرا او در این مدت سری به فضای مجازی نزده و ته و توی ماجرا را در نیاورده است. در روزگاری که دنیا در تسخیر اینستاگرام است و می‌توان با یک گوشی هوشمند معمولی وارد فضای آن شد و کاملا در جریان اتفاقات و حوادث قرار گرفت.

بلاتکلیف روز : شبکه تماشا چرا جای مناسبی برای لوگو مناسبتی‌اش ندارد | شبکه تماشا با شروع ایام دهه فجر، برنامه‌های مناسبتی خود را در قالبی با عنوان «نشان فجر» روی آنتن می‌فرستد. برای این عنوان لوگویی طراحی شده که وضعیت بلاتکلیفی در قاب تلویزیون دارد. معمولا لوگو برنامه‌ها پایین صفحه گوشه چپ و راست جا نمایی می‌شوند. شبکه تماشا سمت راست پایین صفحه را به این لوگو اختصاص داده است.

برای اینکه نوار زیر نویس تداخلی با این لوگو پیدا نکند، آن را به اندازه‌ای که زیرنویس روی آن نیفتد بالا آورده‌اند و از کناره هم به آن فاصله داده‌اند. به این ترتیب لوگو «نشان فجر» در نقطه‌ای قرار گرفته که نه پایین است و نه گوشه به همین دلیل به عنصری مزاحم در قاب تبدیل شده است که حتی باعث شده تا تصاویر در حال پخش را تحت‌الشعاع قرار دهد و تمرکز را از بین ببرد.

جانشین روز: هفته‌های آخر از نیسان آبی | سریال «نیسان آبی» به قسمت‌های آخر خود رسیده و فقط چهار قسمت تا پایان آن باقی مانده است. با پخش قسمت هفدهم در روز چهارشنبه بیستم بهمن ماه‌، قسمت پایانی یازدهم اسفند پخش می‌شود. از آنجایی که سریال نیسان آبی با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شده، قرار است در صورتی‌که همه چیز طبق روال پیش برود یک سریال کمدی معروف از یک هفته بعد از پایان سریال منوچهر هادی جایگزین آن می‌شود.

کدخبر: ۴۴۰۵۸۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر