کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۳۳۱۱
تاریخ خبر:

رصدخانه| مدیری داور عصر جدید می‌شود؟

روزنامه هفت صبح | شگفتانه بزرگ روز : مهران مدیری داور عصر جدید می‌شود | این روزها شروع فصل سوم مسابقه استعداد‌یابی «عصر جدید» به سوژه اول رسانه‌ها تبدیل شده است. بعد از قطعی شدن پخش این مسابقه از عید نیمه‌شعبان، حالا گمانه‌زنی‌ها درباره ترکیب هیات داوران این فصل حسابی داغ شده است. علیخانی سال گذشته و در برنامه پایانی فصل دو به شکل رسمی اعلام کرد که ترکیب هیات داوران در فصل بعدی قطعا دستخوش تغییر می‌شود.

داورانی که قطعا باید مورد تایید همه‌جانبه علی فروغی مدیر شبکه سه باشند. بر همین اساس تا الان حضور امین حیایی قطعی شده است. اما شگفتانه بزرگ عصر جدید و شبکه سه، حضور احتمالی مهران مدیری در جمع هیات داوران است. فروغی بی‌میل به حضور این نام بزرگ در فصل سوم عصرجدید نیست. اما سد بزرگ در این مسیر سر شلوغی مدیری است. او درگیر بازی در سریال «پدر گواردیولا» و کارگردانی فصل جدید «دورهمی» است.

دمده روز : شبکه پنج نمی‌خواهد دستی به سر و روی رنگین کمان بکشد | «رنگین کمان» جزو برنامه‌های قدیمی شبکه پنج است که هنوز بعد از گذشت سال‌ها با همان ساختار قدیمی تولید و روی آنتن می‌رود. کماکان یک مجری زن به عنوان خاله در کنار چند عروسک و شخصیت دایی ساختار کلی برنامه رنگین کمان را تشکیل می‌دهند.

سوال اینجاست دست‌اندرکاران شبکه پنج بر چه اساسی همچنان ساختار قدیمی این برنامه را در جذب مخاطب کودک نسل امروز موثر می‌دانند، آیا آنها نظرسنجی‌ها‌یی که به شکل ماهانه توسط مرکز تحقیقات سازمان انجام می‌شود را نمی‌بینند و از آمار پایین مخاطبان برنامه خبر ندارند. داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ طی این سال‌ها بارها بارها ساختار برنامه‌اش را دستخوش تغییرات اساسی کرده و همین پویایی موجب ماندگاری‌اش شده ، در حالی که دست‌اندرکاران شبکه پنج همچنان دلخوش به «پنگول» و نصیحت‌های «خاله نرگس» هستند.

بلاتکلیف روز : شبکه سه «برف بی‌صدا می‌بارد» را نیمه‌کاره رها می‌کند؟ سریال ‌برف بی‌صدا می‌بارد قرار است در ۲۵۰ قسمت روی آنتن برود. در حال حاضر فصل اول این سریال در حال پخش است. طبق اعلام تهیه‌کننده فصل اول در ۱۰۰ قسمت آماده شده است. شبکه سه برای اینکه بتواند فصل اول را تا پایان سال ۱۴۰۰ تمام کند، این سریال را از اول زمستان روی آنتن فرستاد‌ .

اما فشرده بودن کنداکتور موجب شد در بعضی از شب‌ها این سریال روی آنتن نرود. در حال حاضر ۴۹ قسمت از«برف بی‌صدا می‌بارد» روی آنتن رفته و ۵۱ قسمت باقی مانده. این در حالی است که تا ۳۰ روز دیگر سال به پایان می‌رسد و اگر این سریال هرشب هم پخش شود، ۲۱ قسمت آن باقی می‌ماند. قطعا ادامه دادن سریالی به این اندازه غمگین و تلخ در شب‌های نوروز مناسب نیست و شبکه سه مجبور است فصل اول را زیر ۱۰۰ قسمت تمام کند.

کدخبر: ۴۴۳۳۱۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر