کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۵۹۱۶
تاریخ خبر:

رصدخانه| مدیری، غفوریان، پدر گواردیلا و اسدی ‌

روزنامه هفت صبح | ستاره‌دار رو: مهران مدیری و مهران غفوریان در پدر گواردیلا همبازی شدند | سعید نعمت الله مدتی است که پیش‌تولید سریالی را برای پخش از شبکه خانگی شروع کرده است. این سریال که نام عجیب با اسم «پدر گواردیلا» دارد، این روزها مراحل پیش‌تولید و انتخاب عوامل و بازیگرانش را پشت سر می‌گذارد. از نکات مهم سریال ترکیب متفاوت بازیگرانش است.

سریالی جدی و تراژیک که تعدادی از کمدین‌های معروف از جمله مهران مدیری و مهران غفوریان در آن قرار است بازی کنند.این دو به تازگی قراردادشان را با سریال «پدر گواردیلا» بسته‌اند. علاوه‌بر این دو، یک کمدین دیگر هم در این سریال بازی دارد و او امیر مهدی ژوله است. حمید فرخ نژاد که این روزها «میدان سرخ» را در حال پخش دارد دیگر بازیگر اصلی سریال نعمت الله است. پانته‌آ بهرام هم قرار است عهده‌دار یکی از نقش‌های اصلی باشد. این سریال فعلا تحت قرارداد هیچ پلتفرمی نیست.

غفلت روز : غفلت شبکه ورزش از پوشش همزمان بازی‌های مقدماتی جام جهانی | دوشنبه شب با توجه به پخش برنامه «فوتبال برتر تحلیلی» شبکه سه هیچ‌کدام از بازی‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه اروپا را پوشش نداد و این مهم به شبکه ورزش محول شد. در این شب دو بازی حساس و سرنوشت‌ساز همزمان با هم برگزار می‌شدند. یکی بازی ایتالیا با ایرلند شمالی که شبکه ورزش آن را روی آنتن فرستاد و دیگری بازی تیم‌های سوئیس و بلغارستان.

نتیجه این دو دیدار حیاتی وضعیت تیم صعودکننده به جام‌جهانی را مشخص می‌کرد. در واقع شبکه ورزش می‌بایست با توجه به تاثیر نتیجه بازی سوئیس و بلغارستان روی صعود تیم ایتالیا، خط مرتبط با این مسابقه را هم در اختیار می‌گرفت تا بتواند در لحظات حساس‌، صحنه‌های آن بازی را هم به شکل زنده پوشش دهد. کاری که شبکه ورزش از آن غفلت کرد تا مخاطبان نتیجه همزمان را فقط از زبان گزارشگر بازی متوجه شوند.

مسلط شو روز: آقای اسدی ۱۲۰ دقیقه‌، چند لحظه بعد نمی‌شود | حسین اسدی مجری جدید برنامه «گزارش ورزشی» یکشنبه شب و بعد از پایان بازی اسپانیا و سوئد‌، به اعلام زمان بازی‌هایی که قرار است به شکل مستقیم از شبکه سه پخش شود، پرداخت. او اعلام کرد که شبکه سه، سه‌شنبه‌شب و از ساعت ۲۳:۱۵ بازی تیم‌های فرانسه و نروژ را پخش می‌کند و لحظاتی بعد و از ساعت ۳ بامداد بازی حساس برزیل و آرژانتین را روی آنتن می‌فرستد.

بازی اول حوالی ساعت یک بامداد تمام می‌شود‌، شروع بازی بعدی هم ساعت سه بامداد است. یعنی حد‌فاصل زمانی دو بازی چیزی حدود ۱۲۰ دقیقه یا به‌عبارتی دو ساعت می‌شود. حد‌فاصل زمانی دو ساعت چند لحظه بعد نیست. چند لحظه بعد یعنی چیزی زیر نیم ساعت‌، اما از نگاه حسین اسدی دو ساعت چند لحظه بعد است. این گاف اگرچه خیلی‌ گل‌درشت نیست اما نشان از عدم تسلط این مجری می‌دهد.

کدخبر: ۴۲۵۹۱۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر