کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۷۱۲۶
تاریخ خبر:

رصدخانه| متلک ناجی و سوال عجیب دورهمی‌

روزنامه هفت صبح | این چه سوالی بود روز: سوالات دورهمی را چه کسانی طراحی می‌کنند: مسابقه « دورهمی» به مراحل پایانی خود رسیده و توقع بر این است که در این مرحله دیگر شاهد سوالات پیش پا افتاده و سطحی نباشیم، اما در کمال تعجب جمعه شب و در مرحله سوم بخش دایره سوالی مطرح شد که مشخص نیست برچه مبنایی برای این مرحله انتخاب شده بود.

در این بخش از یکی از شرکت کننده‌ها سوال شد که در کدام کارتون شخصیت اصلی با غازها پرواز می‌کرد. این سوال به شکل دو گزینه‌ای بود که گزینه صحیح «نیلز» بود وگزینه غلط« پیلا پیلا». این سوال هر چند یک سوال دو امتیازی بود، اما طرح آن در چنین مرحله حساسی نهایت بی‌سلیقگی بود. البته که جانمایی تعدادی سوال آسان در میان سوالات سخت اقدامی است برای یکدست کردن فضای رقابت‌، اما در طراحی سوالات آسان هم باید کمی سلیقه به خرج داد و متوسل به چنین سوالاتی نشد.

طعنه روز: متلک ناجی به فیلم فرحبخش: رضا ناجی پیش از آنکه بازیگر شود به استخدام ارتش درآمد. به همین خاطر او جمعه شب و در سالروز شهادت شهید بابایی مهمان دست در دست شبکه دو بود. ناجی خاطراتی از دیدار با شهید بابایی در جبهه‌ها تعریف کرد و بازی شهاب حسینی در نقش این فرمانده شهید در سریال «شوق پرواز» را درخشان دانست.

خودش هم گفت آرزو دارد در نقش ابن سینا بازی کند. بعد هم کنایه‌ای به وضعیت سینمای ایران زد و گفت در حالی که بن کینگزلی نقش ابن سینا را بازی می‌کند من باید در فیلم «پاتو کفش من نکن» بازی کنم. این فیلم را حسین فرحبخش کارگردانی کرده است که جزو آثار گیشه‌پسند محسوب می‌شود.ناجی اما اذعان کرد که علاقه‌مند به بازی در فیلم‌های هنری است.

آنتن پر کنی روز: پخش تیزرهای فیلم‌های آخر هفته بعد از پخش فیلم‌ها: شبکه سه بامداد شنبه حوالی ساعت دو و نیم شب، اقدام به پخش تیزر فیلم‌های آخر هفته کرد. یعنی ساعت دو و نیم شب این شبکه تیزر فیلم‌هایی را پخش کرد که ساعاتی قبل روی آنتن رفته بودند. در این تیزرها ضمن پخش لحظاتی از صحنه‌های حساس فیلم‌ها ساعت و روز پخش آنها اعلام می‌شد.

این تیزرها در واقع بخشی از برنامه شما و سیما بودند که در این ساعت بازپخش آن روی آنتن رفته بود. نکته اینجاست که شبکه سه می‌بایست در بازپخش این برنامه دقت می‌کرد و آیتم‌های زمان‌داری مثل معرفی فیلم‌های آخر هفته را از برنامه حذف می‌کرد. اما این اتفاق نیفتاد و شما و سیما به این شکل روی آنتن رفت. البته که گاف‌هایی از این دست در تلویزیون به امری متداول تبدیل شده و کسی به ریزه‌کاری‌ها توجهی نشان نمی‌دهد.

کدخبر: ۴۰۷۱۲۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر