کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۹۷۶۷
تاریخ خبر:

رصدخانه| ماسک شبکه خبری‌ها ‌و زاینده‌رود پر‌ آب

روزنامه هفت صبح | بیخیال شدند رو: وقتی فقط شبکه خبری‌ها ماسک می‌زنند | تا همین چند وقت پیش که اوضاع کرونا در اکثر نقاط ایران وضعیتی قرمز داشت، شبکه‌های مختلف تلویزیون ضمن اعلام هشدارهای کرونایی و دعوت مردم به استفاده از ماسک، از مجریان برنامه‌های مختلفش می‌خواست تا آنجایی که امکان دارد برنامه‌ها را با ماسک اجرا کنند.

بعد از انجام واکسیناسیون سراسری و آرام شدن نسبی اوضاع گویا الزام استفاده از ماسک جلوی دوربین از بین رفت و اکثر مجریان دیگر از ماسک استفاده نکردند‌ اما برخلاف شبکه‌های تحت نظارت معاونت سیما، گوینده‌های شبکه خبر که زیر نظر معاونت سیاسی فعالیت می‌کنند، همچنان با ماسک جلوی دوربین می‌آیند و برنامه اجرا می‌کنند. گویا به دلیل رفت و آمد بیشتر در استودیوهای خبر و همچنین بالا بودن تعداد پرسنل آنها همچنان خود را ملزم به استفاده از ماسک می‌دانند.

به‌زودی می‌آید روز: بی‌گناه مهران احمدی زمستان می‌آید | مهران احمدی مدتی است به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی، سریالی با عنوان «بی‌گناه» را به‌عنوان کارگردان جلوی دوربین برده است. این سریال که از کارهای پربازیگر شبکه خانگی است از اوایل تابستان تصویربرداری‌اش شروع شده و در حال حاضر همزمان کارهای فنی آن‌هم در حال انجام است.

با توجه به اقبال پایینی که سریال‌های جدید فیلیمو در جذب مخاطب داشته‌اند، این پلتفرم قصد دارد به جبران این ناکامی، با شروع فصل زمستان دو سریال جدید خود را منتشر کند. یکی از این سریال‌ها «جیران» حسن فتحی است و دیگری «بی‌گناه» مهران احمدی. در حال حاضر گروه تولید سریال «بی‌گناه» به شکلی فشرده در حال کار هستند تا سریال را برای زمستان آماده کنند. در این سریال که فضایی نزدیک به سریال «همگناه» دارد، شبنم مقدمی، محسن کیایی، آتیلا پسیانی، ویشکا آسایش و… بازی دارند.

این برای کی بود روز: آیتم‌های ستاره‌ساز در حاشیه زاینده‌رود پر از آب | مسابقه استعدادیابی ستاره‌ساز از قسمت جدیدی که از امشب روی آنتن می‌رود وارد مرحله بالاتری می‌شود. یکشنبه شب قسمتی که روی آنتن رفت اختصاص داشت به خداحافظی با شرکت‌کننده‌های حذف شده که در این قسمت ضمن مصاحبه با این شرکت‌کننده‌ها، حضور آنها در مراحل مختلف مرور شد.

یکی از بخش‌هایی که درباره هر شرکت‌کننده ساخته شده بود، کلیپ‌های کوتاهی بود از حرکات تکنیکی آنها که این بخش در شهرهایی که این شرکت‌کننده‌ها از آن آمده بودند ضبط شده بود. یکی از این شرکت‌کننده‌ها از شهر اصفهان بود و کلیپ مربوط به او در حاشیه زاینده‌رود ضبط شده بود. نکته جالب اینجا بود که این تصاویر زمانی ضبط شده بود که آب بر بستر این رود جریان داشت و حال و هوای خاصی به این تصاویر داده بود. آن هم در روزهایی که زاینده‌رود خشک و بی‌آب است.

کدخبر: ۴۲۹۷۶۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر