کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۶۴۵۷
تاریخ خبر:

رصدخانه | لباس متفاوت اسدی، بازارگرمی درویش و...

روزنامه هفت صبح | استثنا قائل شدن روز : کارت سبز برای حسین اسدی | حسین اسدی که بعد از اجرای برنامه سیاسی «بدون توقف» سر از مسابقه استعدادیابی «ستاره‌ساز» درآورد، حالا مدتی است که در کنار رضا جاودانی برنامه «گزارش ورزشی» را اجرا می‌کند. او در برنامه‌ای که سه‌شنبه شب روی آنتن رفت، به شکل خیلی نامحسوس یکی از خطوط قرمز تلویزیون را رد کرد که همین ماجرا نشان می‌دهد او کارت سبز دارد و مجاز به انجام برخی کارهاست.

طی ابلاغیه‌ای که به مدیران شبکه‌های مختلف اعلام شده مجریان مرد باید با لباس رسمی در برنامه‌های زنده حاضر شوند و هیچ‌کدام مجاز به پوشیدن تی‌شرت زیر کت اسپرت نیستند. در واقع مجریان مرد موظف هستند که حتما زیر کت پیراهن دکمه‌دار رسمی بپوشند، اما حسین اسدی سه‌شنبه شب بدون توجه به این تذکر آیین‌نامه‌ای با تی‌شرت و کت اسپرت به اجرای برنامه پرداخت.

بازار گرمی روز : تایید و تکذیب‌های کاذب آرمان درویش| روز گذشته یکی از رسانه‌ها از حضور آرمان درویش در سریالی با عنوان «کافر» خبر داد. سریالی به نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا. ساعاتی بعد رسانه «سینما ایده‌آل» این خبر را به شکل کامل تکذیب کرد و نوشت که چنین پروژه‌ای فعلا وجود خارجی ندارد.

بعد از انتشار این خبر و بعد تکذیب آن،آرمان درویش در یک پست اینستاگرامی ضمن تشکر از عوامل سریال «کافر» اعلام کرد که حضورش در هیچ پروژه‌ای قطعی نیست و در حال بررسی پیشنهادات است. نکته اینجاست که سریال «کافر» اصلا در دستور کار حامد عنقا قرار ندارد که درویش در پست اینستاگرامی‌اش به آن اشاره کرده است. طبق اعلام سینما ایده‌آل، حامدعنقا این روزها در حال نگارش سریالی است که هیچ ارتباطی با پروژه «کافر» ندارد و هنوز هم کارگردانی برای آن انتخاب نشده است.

تلاش روز: «من او» می‌خواهد متفاوت باشد | نخستین قسمت از برنامه «من او» پنجشنبه شب روی آنتن شبکه یک رفت. این برنامه را محمد دلاوری اجرا می‌کند و هدف آن پوشش پیاده‌روی، در آستانه اربعین است. پیش از این‌، شبکه دو، سه، امید و… برنامه‌های زنده‌ای داشتند و دارند که مراسم‌های مذهبی کربلا را پوشش می‌دهند. تفاوت «من او» این است که روی بعد مذهبی تکیه ندارد بلکه نکات کاربردی سفر به عراق را هم مدنظر قرار داده.

دلاوری در قسمت اول چند آیتم آماده کرده بود که برای بیننده اطلاعات مفیدی داشت؛ ازجمله شرایط حاکم بر فرودگاه بغداد و نجف. در این برنامه، مجری تک‌گویی نمی‌کند و مهمان او کارشناس مذهبی نیست. بلکه قرار است گپ‌و‌گفت‌ها با یک بازیگر یا چهره مطرح انجام شود. باید دید نتیجه این تلاش در قسمت‌های بعد چه خواهد بود؟

کدخبر: ۴۱۶۴۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر