کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۴۶۹۷
تاریخ خبر:

رصدخانه| قهر جهانگیر الماسی، زلاتان و علیخانی

روزنامه هفت صبح | حواست کجاست روز: وقتی گزارشگر دربی میلان اطلاعات تکراری می‌دهد | گزارش دربی میلان بین تیم‌های آث میلان و اینتر به علیرضا دهقانی واگذار شده بود‌. او در مجموع گزارش متوسط روبه بالایی داشت. اما نقطه ضعف او در این گزارش ارائه اطلاعات تکراری بود. او در نیمه اول در یکی از صحنه‌ها که ادین ژکو مهاجم اینتر در متن آن قرار داشت، اعلام کرد که او به همراه زلاتان ابراهیموویچ مهاجم «آث میلان» سابقه گلزنی به تیم ملی ایران را دارند و به تفصیل درباره گل‌های آنها توضیح داد.

درست در نیمه دوم و این‌بار زمانی‌که ابراهیموویچ صاحب یک موقعیت شد، همین اطلاعات را دوباره ارائه کرد. اینکه ژکو و زلاتان مقابل ایران بازی کرده‌اند و گل هم زده‌اند اطلاعات بکر و دسته اولی نیست و شاید ارائه آن برای یکبار خالی از لطف نبود، اما تکرار آن در طول گزارش یک بازی حساس نشان از ضعف گزارشگر دارد.

دیگر کارهای روز : علیخانی تهیه‌کننده کدام برنامه‌های شبکه خانگی است؟ احسان علیخانی تهیه‌کننده و مجری مسابقه «عصر جدید»، این روزها درگیر پیش تولید مقدماتی این برنامه است. اما او پیش از شروع این پروژه و در ادامه همزمان با جلو بردن کارهای تولید «عصر جدید» درگیر تهیه و تولید دو برنامه برای شبکه خانگی بوده و هست. برنامه گفت‌وگو محور «مهلا» با اجرای محمد حسین پویانفر که در ایام محرم از طریق روبیکا پخش می‌شد یکی از کارهای علیخانی بود که تهیه و تولید آن را برعهده داشت.

این برنامه به‌واسطه گفت‌وگوهای خاص و حضور یکی از مداح‌های معروف به عنوان مجری حسابی در شبکه‌های مجازی وایرال شد. دیگر برنامه‌ای که علیخانی تهیه آن را برعهده دارد، برنامه«جوکر»است که برای سامانه فیلیمو آماده می‌شود. علیخانی در واقع مرد پشت پرده این برنامه است و امیر حسین بزرگزادگان تهیه‌کننده رسمی آن به حساب می‌آید.

زیر پوستی روز: جهانگیر الماسی با کیانوش عیاری قهر است؟ جهانگیر الماسی یکشنبه شب مهمان برنامه زنده «دست در دست» بود. او در این برنامه به سوالی که پیرامون کیانوش عیاری مطرح شد به‌گونه‌ای پاسخ داد که مشخص می‌شد که با این کارگردان مشکل دارد و قهر است. با توجه به همکاری‌های موفقی که الماسی با کیانوش عیاری داشت در برنامه دست در دست از او سوال شد که چرا روند تولید کارهای این کارگردان طولانی می‌شود.

الماسی در واکنش به این سوال بلافاصله گفت که اصلا کارگردانی به‌نام «عیاری» را نمی‌شناسد. همین جمله نشان می‌داد که الماسی با این کارگردان به مشکل خورده و رابطه خوبی بین آنها برقرار نیست. او البته بعد از لحظه‌ای مکث صحبت‌اش درباره عیاری را اینطور ادامه داد و گفت: «من مدت‌هاست دیگر با آقای عیاری کار نمی‌کنم.» آخرین همکاری این دو به فیلم توقیفی «کاناپه» به سال ۱۳۹۵ برمی‌گردد.

کدخبر: ۴۲۴۶۹۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر