کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۱۱۶۴
تاریخ خبر:

رصدخانه| قهرمانی تنابنده، تیزر بیات گاندو و...

روزنامه هفت صبح| حواستان کجاست روز: تیزرهای بیات برای گاندو ۲| یکشنبه شب قسمت سی ویکم سریال «گاندو ۲» روی آنتن شبکه سه رفت، یعنی تا شب گذشته ۱۸ قسمت جدید این سریال پخش شده است. همانطوری که در جریان هستید دوازده قسمت اول فصل دوم این سریال در ایام نوروز روی آنتن رفت و بعد از وقفه‌ای چند ماهه قرار شد فصل دو از مرداد ماه به شکل کامل پخش شود، از همین رو مسئولین شبکه سه تصمیم گرفتند سریال را از ابتدا روی آنتن بفرستند.

یعنی ۱۲ قسمت نوروزی پخش شود و در ادامه هم قسمت‌های جدید ارائه شود. چند قسمت مانده به پایان قسمت‌های تکراری تیزری از این سریال که حاوی صحنه‌های قسمت‌های جدید بود روانه آنتن شد در پایان این تیزر عباراتی با عنوان «قسمت‌های جدید» روی صفحه می‌آمد. حالا بعد از پخش ۱۸ قسمت جدید و در حالیکه فقط ۹ قسمت به پایان سریال مانده این تیزر با همین عبارت همچنان پخش می‌شود.

غیر حرفه‌ای روز: تعطیلی نگاه یک در یک بزنگاه | درست در روزی که باید برنامه « نگاه یک» روی آنتن می‌رفت، در نهایت کج سلیقگی که نشان از غیر حرفه‌ای بودن ارکان این برنامه و مسئولین شبکه یک دارد ، شنبه شب پخش نشد و به جایش مستند تکراری «چوب بران باتلاق» پخش شد.

با توجه به اینکه دولت جدید تازه تشکیل شده و وزرا رای اعتماد گرفته‌اند، این توقع می‌رفت که برنامه «نگاه یک» با دعوت از یکی از اعضای دولت نسبت به این ماجرا واکنش نشان دهد. شاید استدلال عوامل برنامه و مسئولین شبکه این باشد که وزرا و ارکان دولت تشخیص داده‌اند که فعلا در برنامه‌ای حاضر نشوند، در این صورت هم می‌شد با دعوت از رئیس مجلس و یا یکی از نواب درباره کیفیت کابینه و رای اعتماد قاطع مجلس به وزرا حرف زد. این ساده‌ترین کاری بود که شبکه یک می‌توانست در نگاه یک انجام دهد.

ادعای روز : تنابنده قهرمان المپیک در رشته کشتی| هادی عامل گزارشگر کشتی، شنبه شب مهمان برنامه دست در دست شبکه دو بود. او در بخشی از برنامه به خاطرات خود از سریال پایتخت ۳ اشاره کرد که در آن گزارش‌های مسابقه نقی (محسن تنابنده) را برعهده داشت. سیاوش عقدایی مجری برنامه از عامل پرسید تنابنده کشتی‌گیر خوبی است یا نه؟

عامل هم پاسخ داد آمادگی جسمانی و ذهنی این بازیگر همه را شگفت‌زده کرده بود. تاجایی که نیاز به استفاده از بدل در فن‌های سخت کشتی هم نشد. عامل خاطره دیگری هم از پایتخت تعریف کرد و گفت تا می‌آمدیم گزارش را داغ کنیم‌، به دلیل اقتضائات ساخت سریال‌، کارگردان کات می‌داد. نگه داشتن تداوم حس، کار سختی بود. این گزارشگر در بخش دیگری از برنامه با یادآوری اتفاقی که برای یکی از اعضای کادر درمان رخ داده است هم اشک ریخت.

کدخبر: ۴۱۱۱۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر