کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۰۱۹۳
تاریخ خبر:

رصدخانه| فصل دوم می‌خواهم زنده بمانم ساخته نمی‌شود

روزنامه هفت صبح | جالب روز: نخستین فیلم بعد از ممنوع‌الکاری ایرج قادری در شبکه نمایش | «می‌خواهم زنده بمانم» نخستین فیلم ایرج قادری بعد از پایان دوران ممنوع‌الکاری‌اش در سینماست که سه‌شنبه شب روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.ایرج قادری بعد از پیروزی انقلاب دو فیلم «برزخی‌ها» و «دادا» را ساخت که هر دو فیلم بعد از اکرانی کوتاه‌مدت توقیف شدند. او دو سال بعد فیلم موفق «تاراج» را ساخت. موفقیت تجاری این فیلم موجب شد تا مسئولین وقت سینمایی حکم به ممنوع‌الکاری ایرج قادری بدهند.

ممنوع‌الکاری قادری حدود ۱۰ سال طول کشید تا اینکه در دولت سازندگی مجوز از سرگیری فعالیت‌های قادری صادر شد.مجوز او فقط در حوزه کارگردانی بود و کماکان اجازه فعالیت در عرصه بازیگری را نداشت. در ضمن طبق قانونی نانوشته قادری فقط مجوز داشت فیلم‌هایش را به تهیه‌کنندگی برادران شایسته تولید کند. ماحصل این فعل و انفعلات تولید فیلم «می‌خواهم زنده بمانم» بود.

تعطیل شد روز : چاپ اول به‌خاطر اختلاف‌ها از آنتن بازماند | نهم اسفند سال پیش سری سوم برنامه صبحگاهی شبکه خبر به‌نام «چاپ اول» روی آنتن رفت. پخش این برنامه در سال جدید هم ادامه یافت اما از ابتدای هفته خبری از آن نیست. براساس پیگیری هفت صبح، «چاپ اول» تا اطلاع ثانوی روی آنتن نخواهد رفت و شاید پرونده آن برای همیشه بسته شود. گفته می‌شود دلیل توقف برنامه، اختلاف معاونت سیاسی سازمان صدا‌و‌سیما با تیم سازنده و عوامل اصلی بر سر محتوا و مسیر برنامه است.

«چاپ اول» در دوره جدید سعی می‌کرد واکنشی فوری و «تند و تیز» نسبت به موضوعات روز داشته باشد و به همین خاطر بیش از پیش در کانون توجه بود. این‌که چنین رویه‌ای را می‌توان درست دانست یا نه، بحثی است مجزا. شبکه خبر هنوز به‌طور رسمی واکنشی درباره تعطیلی «چاپ اول» نداشته.

منتفی شد روز: فصل دوم می‌خواهم زنده بمانم ساخته نمی‌شود | فصل دوم سریال «می‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته ساخته نمی‌شود. «می‌خواهم زنده بمانم» یکی از سریال‌های پرمخاطب شبکه نمایش خانگی بود که در پخش آن از سال ۱۳۹۹ شروع شد و خرداد ۱۴۰۰ به پایان رسید. داستان این سریال در دهه ۶۰ اتفاق می‌افتاد و قرار براین بود که قصه آدم‌های این مجموعه با ساخت فصل دوم و سپس فصل سوم ادامه پیدا کند.

اما ساخت فصول بعدی این سریال منتفی شده و محمد شایسته به عنوان تهیه‌کننده تمایلی به ادامه تولید آن ندارد. از قرار فیلمنامه ارائه شده نتوانسته رضایت سرمایه‌گذاران را جلب کند.در حال حاضر شایسته خودش را مهیای تولید سریال جدیدی می‌کند که هیچ ارتباطی با سریال «می‌خواهم زنده بمانم» ندارد. «می‌‌خواهم زنده بمانم» از تولیدات موفق و پرمخاطب پلتفرم «فیلیمو» است که در زمان پخش حسابی مورد توجه قرار گرفت.

کدخبر: ۴۵۰۱۹۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر