کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۹۴۵۷
تاریخ خبر:

رصدخانه| عشق کوفی، سحر قریشی و رامبد جوان

روزنامه هفت صبح | همزمانی روز : همزمانی جوانی تا میانسالی رامبد جوان روی آنتن | باز پخش سریال «خانه ‌سبز» از شبکه آی‌فیلم موجب ایجاد یک تصادف جالب شده است. این سریال ساعت ۱۶ از این شبکه پخش می‌شود و سپس تکرار آن ساعت ۲۴ روی آنتن می‌رود. تکرار خانه سبز در ساعات اولیه بامداد همزمان است با پخش برنامه «خندوانه» از شبکه نسیم. پخش این برنامه از ساعت ۱۱ شروع می‌شود و تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰ شب ادامه دارد.

در یک بازه زمانی پخش خانه سبز و خندوانه همزمان می‌شود که این همزمانی باعث ایجاد یک تصادف جالب شده است. مخاطب اگر در همان لحظه سری به این دو شبکه بزند‌، رامبد جوان را در دو موقعیت متفاوت می‌بیند؛ یکی در عنفوان جوانی که لاغر است و سری پر مو دارد و دیگری در آستانه میانسالی با شکل و شمایلی کاملا متفاوت نسبت به آن سال‌ها. رامبد جوان به تازگی وارد ۵۱ سالگی شده است.

بی‌خیالی روز: سحر قریشی مانع بازپخش دادستان نشد | برخلاف پیش‌بینی‌ها، حضور سحر قریشی مانع از بازپخش سریال «دادستان» نشد و به تازگی روی آنتن شبکه تماشا رفته است. فیلم‌نیوز در خبری اعلام کرد بعد از مهاجرت سحر قریشی و ماجراهای ازدواج او با امیرحسین مقصود‌لو و حاشیه‌های پیرامونش پیش‌بینی می‌شد که «دادستان» ساخته مسعود ده‌نمکی که با حضور این بازیگر ساخته شده بود، به محاق برود و اجازه پخش نداشته باشد.

اما حضور سحر قریشی مشکلی برای بازپخش سریال «دادستان» ایجاد نکرد و شبکه تماشا‌، به تازگی پخش آن را شروع کرده است.سحر قریشی بعد از سریال «دلنوازان» مجوز بازی در مجموعه‌های تلویزیونی را نداشت تا اینکه سال ۱۳۹۹، این مجوز برای حضور او در سریال «دادستان» صادر شد. سریال «دادستان» به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی با موضوع مفاسد اقتصادی‌ سال ۹۹ روی آنتن شبکه سه رفت.

تغییر نام روز: نائله، عشق کوفی شد | روز گذشته خبری در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت که در آستانه شروع ماه محرم، سریال «عشق کوفی» کلید خورده است. این سریال همان «نائله» است که چندی پیش خبر ساخت آن توسط سازمان اوج رسانه‌ای شد. طبق خبر جدید، این سریال ۱۴ قسمت دارد و حسن آخوندپور آن را به تهیه‌کنندگی سعید سعدی کارگردانی می‌کند.

«عشق کوفی» روایت یک عشق در کوفه سال ۶۱ هجری است و ماجرای آن تا واقعه کربلا و شهادت امام حسین‌(ع) ادامه می‌یابد. تاکنون از شبنم قربانی و سعید شریف به عنوان بازیگران این سریال رونمایی شده است. «عشق کوفی» هشتمین سریال سازمان اوج محسوب می‌شود که به‌تازگی ضبط آن در شهرک غزالی آغاز شده. چندی پیش مهرداد معظمی مدیر روابط عمومی اوج از تولید سریال‌های متنوع خبر داده بود که داستان‌های اساطیری ایرانی و تاریخی از آل‌بویه تا صفویه را شامل می‌شود.

کدخبر: ۴۶۹۴۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر