کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۱۰۳۳
تاریخ خبر:

رصدخانه| عدم جسارت احمدی و پنهانکاری علیخانی

روزنامه هفت صبح | او جسور نیست روز: وقتی احمدی به جای تلویزیون به سازمان لیگ گیر می‌دهد | یکشنبه شب‌، شبکه سه دربی حساس مادرید را به شکل مستقیم روی آنتن فرستاد که گزارش این بازی به محمد‌رضا احمدی سپرده شده بود. احمدی معمولا گزارش‌های استانداردی دارد و توانست درگزارش این بازی هم عملکرد خوبی داشته باشد. او در طول گزارش سعی کرد کمتر وارد بحث‌های حاشیه‌ای شود و از فضای مسابقه خارج نشود‌.

اما پوشش تصویری بی‌نظیر بازی و آنالیزهای گرافیکی که در لحظه انجام می‌گرفت موجب شد تا احمدی ضمن ستایش از آنها به شکل خیلی بی‌ربطی به سازمان لیگ و باشگاه‌ها بابت ماجرای تبلیغات محیطی تیکه بیندازد. در حالیکه اگر قرار بود به خاطر پوشش و گرافیک بی‌نظیر دربی مادرید به جایی متلک گفته شود‌، آنجا خود تلویزیون است که البته احمدی جسارت این را نداشت و بی‌جهت پای سازمان لیگ را وسط کشید.

پاک کردن ردپای روز: اصلاح تیتراژ قسمت‌های قبلی جوکر توسط علیخانی | یکشنبه‌ای که گذشت ماجرای پررنگ شدن نقش احسان علیخانی در تیتراژ برنامه «جوکر» را در گزارشی به شکل مفصل مورد بررسی قرار دادیم.در این گزارش اشاره کردیم که علیخانی بعد از اینکه برنامه «جوکر» با اقبال عمومی روبه‌رو شد از سایه بیرون آمد و در نهایت در قسمت سوم نامش را به عنوان کارگردان در تیتراژ آورد.

البته این همه ماجرا نیست. او تیتراژ قسمت‌های قبلی را هم اصلاح کرده و نامش به عنوان کارگردان در تیتراژ قسمت‌های اول و دوم هم آمده است. در واقع طبق هماهنگی انجام شده با پلتفرم نسخه قبلی که در آن نام علیخانی در یک قسمت به عنوان مشاور پروژه و در قسمتی دیگر به عنوان مشاور و مدیری هنری آمده بود حذف و نسخه جدید با تیتراژ اصلاح شده بارگذاری شده تا به این شکل ردپایی باقی نماند.

نفسگیر روز: سفر به غار کروکودیل‌های پا کوتاه در نیمه شب | یکی از برنامه‌های جذاب شبکه ۴ «‌چهار سوی علم» است که یکشنبه شب اختصاص به مستندی داشت درباره حیات‌وحش کروکودیل‌ها. در این مستند دوربین به منطقه‌ای از قاره آفریقا به نام «گابون» رفته بود که به گفته راوی مستند، یکی از وحشی‌ترین نقاط آفریقاست. در این نقطه از آفریقا کرو‌کودیل‌هایی زیست می‌کنند که محل سکونت‌شان غارهای تنگ و تاریک است.

دو نفر جانور‌شناس همراه با گروه تولید مستند به منطقه گابون می‌روند و هدف‌شان این است که محل سکونت این کروکودیل‌های پا کوتاه را از نزدیک ببینند. قسمت دلهره‌آور این مستند جایی بود که آنها وارد غار می‌شوند. وقتی دوربین و اعضای گروه در غار حرکت می‌کردند خفاش‌ها فوج فوج از کنارشان می‌گذشتند. آنها هرچه جلوتر می‌رفتند غار تنگ‌تر می‌شد و این فضای فیلم را دلهره‌آور‌تر می‌کرد.

کدخبر: ۴۳۱۰۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر