کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۳۶۰۱
تاریخ خبر:

رصدخانه| صدای ‌تکراری طهماسب و حضور مداوم اسدی

روزنامه هفت صبح | همه جا هستی روز: صدایی که دیگر خاص نیست | ناصر طهماسب یکی از جذاب‌ترین صداها را در بین دوبلورهای قدیمی دارد. صدای منحصربه‌فردی که به زیبایی روی شخصیت‌های مرموز فیلم‌های کلاسیک می‌نشست. او سال‌هاست که علاوه بر دوبله فیلم و سریال در عرصه‌های دیگر هم فعال شده. تیزرگویی یکی از کارهایی است که در این مدت طهماسب به سمت آن رفت و موجب شد تا صدایش روی آگهی‌های بازرگانی بنشیند و به نوعی خاطرات سینمایی‌ها را با این کار خدشه‌دار کرد.

او در ادامه به سمت نریشن گویی مستندهای سیاسی هم کشیده شد و در سال‌های اخیر در اکثر مستندهایی که سمت و سوی سیاسی دارند به عنوان نریتور (گوینده متن) حاضر می‌شود. یکی از آخرین کارهای او در این عرصه گویندگی متن مستند «جنتلمن‌ها» بود که دوشنبه و سه‌شنبه در دو قسمت از شبکه یک پخش شد.

چرا باید تحملش کنند روز: حضور مداوم حسین اسدی روی آنتن | حسین اسدی یکی از مجریان جوانی است که با حضور در برنامه‌های شبکه سه به مخاطبان معرفی شد. او با اجرای برنامه «بدون توقف»شروع کرد‌، اما بعد از آن یکباره از مسابقه ورزشی «ستاره ساز» سر درآورد. اجرای ضعیف او در این برنامه‌، انتقادهای زیادی را در برداشت، اما با این حال اجرای فصل جدید «ستاره ساز» هم به او محول شد و همزمان به برنامه«گزارش ورزشی» هم راه پیدا کرد تا در کنار رضا جاودانی اجرا در برنامه زنده را هم تجربه کند.

حالا در شب‌هایی که شبکه سه هم ستاره ساز را پخش می‌کند و هم گزارش ورزشی را روی آنتن می‌فرستد، مخاطبان این شبکه مجبورند با فاصله زمانی کوتاهی شاهد حضور حسین اسدی باشند‌. مجری خوش تیپی که البته با فنون و شیوه‌های اجرا آشنایی چندانی ندارد و این برنامه‌ها را به بدترین شکل ممکن اجرا می‌کند.

تیشه به ریشه روز : شبکه سه علیه سرجوخه | شبکه سه این روزها سریال جدیدی «سرجوخه» را روی آنتن دارد، سریالی که در حال حاضر به قسمت هفتم رسیده و مخاطب با داستان و شخصیت‌های آن در گیر شده است.در چنین شرایطی که مخاطب منتظر است تا قسمت جدیدی از این سریال را ببیند، شبکه سه تصمیم گرفته تا قسمت هشتم را از کنداکتور خارج و بازی برگشت آث میلان و پورتو را به بهانه حضور طارمی به جای آن پخش کند.

معمولا شبکه سه فقط در شرایطی که پخش سریالش با بازی‌های ملی و یا بازی‌های پرسپولیس و استقلال تداخل داشته باشد،آن را از کنداکتور کنار می‌گذارد، اما این برای نخستین بار است که یک بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به پخش سریال روتین‌اش ترجیح می‌دهد.این بازی که از اهمیت چندانی هم برخوردار نیست می‌توانست از آنتن شبکه ورزش پخش شود.

کدخبر: ۴۲۳۶۰۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر