کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۶۵۵۰
تاریخ خبر:

رصدخانه| صدای عادل روی تیزر تبلیغاتی شبکه ورزش

روزنامه هفت صبح| ‌ شبکه ورزش چند شبی است تیزری با موضوع برگزاری مسابقات فوتبال عشایری را روانه آنتن می‌کند. این تیزر با صدای عادل فردوسی‌پور شروع می‌شود. جمله جالب او در جریان بازی ایران و آرژانتین که گفت: «چقدر خوبیم ما» در ابتدای این تیزر مورد استفاده قرار گرفته است.

در واقع تیزر موردنظر با این عبارت با صدای عادل فردوسی‌پور شروع می‌شود. صدای این گزارشگر در حالی در این تیزر مورد استفاده قرار گرفته که او مدت‌هاست از گزارش فوتبال‌های داخلی و خارجی منع شده و حتی در برخی موارد صدای او از روی گزارش‌های قدیمی هم حذف می‌شد. استفاده از صدای فردوسی‌پور اتفاق جالبی است که در این تیزر افتاده است. تیزر مسابقات فوتبال عشایری طی چند شب گذشته به وفور از شبکه ورزش پخش شده است. عادل فردوسی‌پور قرار بود طی جام‌جهانی 2022 تعدادی از بازی‌های این جام را برای یکی از پلتفرم‌ها گزارش کند.

تقلید روز: ایجاد جذابیت کاذب برای چشم‌بندی با تقلید از مهران مدیری | یکی از جذابیت‌های سریال‌های مهران مدیری پخش پشت صحنه‌های آن قسمت قبل از تیتراژ پایانی بود. این بخش از سریال به قدری جذاب بود که حتی در پاره‌ای مواقع جذابیت آن قسمت را تحت تاثیر خود قرار می‌داد. در حال حاضر هم ویدئوهای پشت صحنه کارهای مدیری در فضای مجازی همچنان جزو ویدئوهای پر بازدید است. پیرو این اتفاق حالا سریال کمدی شبانه «چشم‌بندی» هم در همان راستا گام برداشته است.

در این سریال هم به تقلید از کارهای مدیری پیش از شروع تیتراژ پایانی چند پلان از پشت صحنه سریال که بازیگران به هنگام گرفتن پلان به خنده افتاده‌اند پخش می‌شود. با وجود استفاده از این ترفند بازهم «چشم‌بندی» نتوانسته توفیقی در زمینه جذب مخاطب به دست بیاورد. حتی فضای مجازی هم واکنش خاصی به پشت صحنه‌های این سریال نداشته است. سریال چشم‌بندی به کارگردانی شاهد احمدلو هرشب از شبکه سه پخش می‌شود.

ویژه روز : لیونل مسی نوروز می‌آید؟ «لیونل مسی» عنوان یکی از سریال‌های در دست تولید شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی منوچهر هادی مراحل تصویربرداری خود را در تهران پشت سر می‌گذارد. این سریال در ژانر کمدی تولید می‌شود و از محصولات اختصاصی فیلیموست. قرار براین بود که پخش این سریال ابتدا از اوایل بهمن ماه شروع شود، اما با توجه به آماده نبودن کار پخش آن به اسفند ماه موکول شد

اما گویا فیلیمو قصد دارد این سریال کمدی را همزمان با شروع سال نو بارگذاری کند. سال گذشته هم پلتفرم فیلم‌نت همزمان با شروع نوروز سریال کمدی «راز بقا» را توزیع کرد که تجربه موفقی برای این پلتفرم بود. با توجه به این تجربه موفق به احتمال زیاد فیلیمو هم پخش سریال کمدی «لیونل مسی» را همزمان با نوروز شروع خواهد کرد. بهاره افشاری، حسن معجونی، حامد آهنگی، ایمان صفا، لیلا اوتادی و… در سریال لیونل مسی بازی دارند.

کدخبر: ۵۰۶۵۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر