کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۷۷۵۰
تاریخ خبر:

رصدخانه | شگفتانه ناتمام عادل و ‌می‌خواهم زنده بمانم

روزنامه هفت صبح | احتمال دارد روز: می‌خواهم زنده بمانم به دهه هفتاد می‌آید | همانطوری‌که مطلع هستید قرار است به‌زودی فصل دوم سریال موفق «می‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی وارد مرحله تولید شود. طبق قرار قبلی قرار بر این بود که داستان فصل دوم در سال ۱۴۰۰ روایت شود. در این‌صورت امکان استفاده از بازیگران فصل یک در نقش‌های خودشان به خاطر اینکه سن کاراکترهایشان بالا رفته بود، وجود نداشت.

البته راه‌حل‌هایی برای حضور بازیگران فصل اول وجود داشت یا پیر می‌شدند یا اینکه نقش بچه‌هایشان را بازی می‌کردند. اما حالا تصمیم بر این شده که یک فصل دیگر هم به این سریال اضافه شود. فصلی مربوط به دهه هفتاد، که در واقع فصل دوم سریال می‌شود و داستان‌هایی ‌که در سال ۱۴۰۰ اتفاق می‌افتد هم مربوط به فصل سوم خواهد بود. به این ترتیب با اضافه شدن فصل دهه هفتاد امکان حضور کاراکترهای فصل اول امکانپذیر می‌شود.

درست شد روز: لذت فوتبال نواقص را بر‌طرف کرد | هفته گذشته در همین بخش‌، طی دو روز متوالی دو نکته درباره برنامه «لذت فوتبال» نوشتیم. یکی مربوط به عدم پوشش بازی‌های همزمان بود که طی برنامه‌های اخیر این معضل حل شد. سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری برنامه لذت فوتبال همزمان با پخش مستقیم یکی از بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا، لحظات به‌ثمر رسیدن گل‌های بازی همزمان را هم پخش می‌کرد.

این برنامه در زمان به‌ثمر رسیدن گل در بازی همزمان تصویر را دو قاب می‌کرد و در کنار بازی در حال پخش گل‌های آن بازی را هم پوشش می‌داد. دیگر نکته‌ای که درباره این برنامه نوشتیم مربوط به آیتمی می‌شد که اختصاص به مرور گل‌های مارکو آسنسیو داشت. در این آیتم اسم بازی‌ها زیرنویس نمی‌شد، در آیتم‌های جدید که با محوریت گل‌های رونالدو تولید شده بود، این نقص برطرف شده بود.

رو به رشد روز: شگفتانه ناتمام عادل و تیمش | دومین قسمت از فصل جدید برنامه فوتبال ۱۲۰ هم جذاب بود. در این برنامه چند برگ برنده شاهد بودیم؛ از جمله گفت‌وگو با مهدی طارمی و فان ابوطالب حسینی. یک شب بعد از گلزنی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا او در گفت‌وگوی تصویری با فوتبال ۱۲۰ حاضر شد.

حسینی در بخش فان سر به سر جواد خیابانی گذاشت و این کار را به جذاب‌ترین شکل انجام داد. خیابانی در دوران برگزاری المپیک موقع مصاحبه با قهرمانان از ضمیر «او» زیاد استفاده می‌کرد. ابوطالب بریده یکی از مصاحبه‌ها را برداشت و خودش جای مهمان نشست. بعد از سوالات رگباری خیابانی به پلیس زنگ می‌زند و در‌خواست فلافل می‌دهد. (شوخی با شیوه کمک از پلیس با سفارش پیتزا) فان فوتبال ۱۲۰ در سری جدید به دلیل بهره‌گیری از ابزار نمایشی نسبت به قبل پیشرفت کرده است.

کدخبر: ۴۱۷۷۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر