کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۸۵۶۶
تاریخ خبر:

رصدخانه| شوخی ده‌نمکی، استراحت لذت فوتبال و...

روزنامه هفت صبح| تعطیلی روز : استراحت 45 روزه لذت فوتبال | با تعطیلی موقت لیگ‌های اروپایی، برنامه «لذت فوتبال» هم به شکل موقت به کار خودش پایان داد. شبکه ورزش در ایام برگزاری لیگ‌های معتبر اروپایی، مسابقات مهم این لیگ‌ها را در قالب برنامه«لذت فوتبال» پخش می‌کند. این برنامه یکشنبه شب با پخش بازی تیم‌های منچستریونایتد و فولام به شکل موقت به کار خود پایان داد.

با توجه به تعطیلی یک ماهه رقابت‌های باشگاهی به دلیل برگزاری جام‌جهانی برنامه لذت فوتبال هم در ایام برگزاری این جام پخش نمی‌شود. رسول مجیدی مجری برنامه لذت فوتبال یکشنبه شب و پیش از خداحافظی اعلام کرد که نزدیک به 45 روز این برنامه پخش نخواهد شد. شبکه ورزش در ایام برگزاری جام‌جهانی قرار است در قالب برنامه‌ای با عنوان«جام 22» این رقابت‌ها را پوشش بدهد. مجری اصلی این برنامه رسول مجیدی است و عبدالله روا هم مجری اعزامی این برنامه به قطر است.

تعامل روز: پخش رایگان تیزر فیلم‌های اکران از تلویزیون | تلویزیون سرانجام درصدد حمایت از فیلم‌ها برآمد و قرار است طی تعاملی با سازمان سینمایی به شکل رایگان تیزر فیلم‌های روی پرده را پخش کند. این تعامل در حاشیه جلسه شورای‌عالی سینما حاصل شد و طی آن محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و پیمان جبلی با هم به این تعامل و تفاهم رسیدند. بعد از اتفاقات اخیر کشور، سینماها وضعیت بغرنجی پیدا کردند و میزان مخاطبان به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرد.

حالا قرار است تلویزیون با پخش رایگان تیزر فیلم‌های روی پرده به کمک سینماها بیاید. محمد خزاعی در همین رابطه اعلام کرده که تیزر فیلم‌های «طبقه یک ونیم»، «بخارست»، «لوپتو»،«بیرو» و«بام بالا» به واحد بازرگانی سیما ارائه شده است. تا پیش از این اتفاق تلویزیون همکاری خوبی با سینما نداشت و به جز پخش متعدد تیزر فیلم‌های ارگانی از جمله «هناس»،«موقعیت مهدی» و… از پخش تیزر دیگر فیلم‌ها امتناع می‌کرد.

توآزاد هستی روز: شوخی ده‌نمکی با ناظر کیفی | این شب‌ها سریال آزادی مشروط به کارگردانی مسعود ده‌نمکی از شبکه یک در حال پخش است. در این سریال مسعود ده‌نمکی شوخی‌هایی را انجام می‌دهد که شاید اگر کارگردان دیگری بالای سر این سریال بود اجازه استفاده از آن‌ها را نداشت تا مشخص شود این کارگردان آزادی عمل زیادی در تلویزیون دارد.

در قسمتی که یکشنبه شب روی آنتن رفت با ناظران کیفی تلویزیون و کسانی که امور ممیزی را برعهده دارند شوخی شد. سروش جمشیدی که در واقع یک کاراکتر خلافکار و عملی است وارد گروه‌های جهادی شده است. قرار است این گروه تعدادی موبایل برای مناطق محروم تهیه کند. وقتی این مسئله مطرح می‌شود سروش جمشیدی می‌گوید «موبایل‌ها را که از مردم می‌گیرید تحویل من بدهید تا به عنوان ناظر کیفی فیلم‌های ناجوری که در گوشی‌ها هست را ببینم و کیف کنم بعدش حذفشان کنم.»

کدخبر: ۴۸۸۵۶۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر