کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۱۶۷۰
تاریخ خبر:

رصدخانه |شوخی ابو‌طالب با ماجرای عینک و گاف حرفه‌ای

روزنامه هفت صبح | شوخی روز: ممیزی اسم شبکه نسیم را به «باد خوشبو» تغییر داد | «ممیزی» یکی از برنامه‌های پر مخاطب فیلیمو است که در آن با ماجرای روند و چگونگی ممیزی ترانه‌ها‌، فیلم‌ها و سریال‌ها شوخی می‌شود. در این برنامه هرازچند گاهی با تلویزیون هم شوخی می‌شود که یکی از بارزترین شوخی‌ها، با شبکه سه و مدیر آن علی فروغی بود. در تازه‌ترین برنامه«ممیزی» با شبکه نسیم و نام این شبکه شوخی شده است.

یکی از مواردی که جزو خطوط قرمز استاد یا همان مسئول ممیزی است استفاده از نام خانم‌ها در اشعار و … است که تحت هر شرایطی حذف و نام مشابه جایگزینش می‌شود. اودر تازه‌ترین برنامه«ممیزی» به اسم شبکه «نسیم»گیر می‌دهد و می‌گوید که در شان تلویزیون نیست که نام یک خانم روی یکی از شبکه‌هایش باشد. استاد در ادامه از مسئولین تلویزیون می‌خواهد که نام شبکه نسیم را به «باد خوشبو» تغییر بدهند.

فانتزی روز: وقتی حرفه‌ای چشمش را بر واقعیت‌ها می‌بندد | سریال «حرفه‌ای» امتیازاتی دارد اما در این سریال هم گاف‌هایی دیده می‌شود که همین گاف‌ها، شاکله سریال را زیر سوال می‌برند. در تازه‌ترین قسمت این مجموعه، سیامک با بازی سیروان خسروی از زن صیغه‌ای کامران می‌خواهد که به آگاهی برود و یکسری از اطلاعات را در اختیار پلیس بگذارد. سیامک جلوی آگاهی مراقب است که همه‌چیز درست انجام شود.

اما زن کامران در لحظه آخر منصرف می‌شود و جلوی یک تاکسی را می‌گیرد تا از آنجا برود. در همین لحظه سیامک با سرعت خودش را می‌رساند و مانع از این کار می‌شود. این اتفاقات درست جلوی در آگاهی اتفاق می‌افتد. جایی‌که در تیرس دوربین‌هاست اما سیامک بی‌اعتنا به آنها کار خودش را می‌کند، آن‌هم بدون هیچ پوششی.

تیکه روز: شوخی ابو‌طالب با ماجرای عینک آفتابی و نماینده مجلس | اظهارنظر نماینده مجلس درباره ‌ عینک دودی و آلات موسیقی و ممانعت از واردات آن واکنش‌های زیادی را در رسانه‌های رسمی و غیررسمی در برداشت و هرکس از جمله صدا و سیما به نوبه خودشان به آن پرداختند. این ماجرا از زیر دست ابوطالب حسینی و بخش «فان فوتبال ۱۲۰» در نرفت و او در یکی از معروف‌ترین آیتم‌هایش با این ماجرا شوخی کرد.

در این آیتم که معمولا پایان‌بخش فان فوتبال ۱۲۰ در هر قسمت است‌، «آلبرتوگامرو» مربی کلمبیایی بعد از تف انداختن روی زمین به سمت دستیارش می‌رود سیلی محکمی بیخ گوش او می‌خواباند. در هر قسمت باتوجه به صداگذاری انجام شده بهانه او برای سیلی زدن متفاوت است، این هفته دلیل او برای سیلی زدن استفاده از عینک آفتابی توسط دستیارش بود. او موقع سیلی زدن گفت:« هرکی می‌خواد عینک دودی بزنه از ورزشگاه بره بیرون.»

کدخبر: ۴۳۱۶۷۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر