کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۴۷۹۰
تاریخ خبر:

رصدخانه| شوخی ابوطالب با ‌پرستویی و ‌حیایی با ‌نوری

روزنامه هفت صبح | واکنش روز: شوخی ابوطالب با پرویز پرستویی در فوتبال ۱۲۰ | ابوطالب حسینی در بخش فان «فوتبال ۱۲۰» به ماجرای پرویز پرستویی که هفته گذشته به سرتیتر خبرها تبدیل شده بود، واکنش نشان داد. در بخش اول فان، ابوطالب به شکلی غیر‌مستقیم به ماجرای درگیری پرویز پرستویی در حاشیه حضورش در آمریکا و واکنشی که نسبت به شخصی که اصرار داشت او را در موقعیت پرسش و پاسخ بگذارد، ورود کرد.

او بعد از اشاره به این موضوع، راه‌حل مقابله با این پدیده را هم پیشنهاد داد. ابوطالب سپس از مخاطبان خواست که در بخش بعدی پای آموزش‌های رزمی او برای مقابله با افراد پرسشگر و دوربین به دست، بنشینند. در این بخش او در قامت یک ورزشکار رزمی‌کار به آموزش فنون خود پرداخت. ابوطالب حسینی با محور قرار دادن واکنش پرویز پرستویی که با ضربه دستش دوربین فرد پرسشگر را پرت کرده بود، شوخی کرد.

تیکه روز: شوخی امین حیایی با امیر نوری در ساخت ایران | شوخی امین حیایی با امیر نوری از نکات جالب و مورد توجه قسمت دهم سریال «ساخت ایران» بود. در یکی از سکانس‌های این قسمت مرتضی با بازی مجید صالحی از امیر جعفری و امیر نوری به عنوان سلبریتی معروف نام برد. در همین لحظه غلام با بازی امین حیایی نسبت به این ماجرا واکنش نشان داد و گفت:« آخه امیر نوری سلبریته»، مرتضی هم در جواب گفت:« حالا اگر سلبریتی نباشه حداقل دولبریتی که هست».

او بعد از گفتن این جمله به شیوه خودش زد زیر خنده. با توجه به دوستی صمیمانه‌ای که بین مجید صالحی و امیر نوری وجود دارد، به احتمال این شوخی با هماهنگی قبلی انجام شده است. تا روز شنبه امیر نوری هیچ واکنشی نسبت به این شوخی از خودش نشان نداد. سریال «ساخت ایران ۳» به کارگردانی بهمن گودرزی از پلتفرم «فیلیمو» در حال پخش است.

تولید روز: نیوکمپ کمال تبریزی بازیگران خود را شناخت | کمال تبریزی به زودی ساخت سریال جدیدش با نام «نیوکمپ» را شروع می‌کند. این سریال بعد از سریال کمدی «ابله» دومین تجربه کارگردانی تبریزی در شبکه نمایش خانگی است. طبق خبر منتشر شده در «فیلم نیوز» نیوکمپ با سرمایه شخصی ساخته می‌شود و بعد از تولید جهت پخش به یکی از پلتفرم‌ها واگذار خواهد شد.

آنطوری‌که این رسانه خبر داده سریال «نیوکمپ» در مرحله پیش‌تولید و انتخاب بازیگر است و تاکنون حضور بهرام افشاری و امیر جعفری در آن قطعی شده است. این دو در حال حاضر فیلم «سگ بند» را در سینماها در حال نمایش دارند. افشاری در شبکه خانگی سریال کمدی «راز بقا» را در حال پخش دارد و از امیر‌ جعفری هم سریال «جیران» از پلتفرم «فیلیمو» در حال پخش است. قرار است چند بازیگر مطرح سینما و تلویزیون هم به‌زودی به این پروژه اضافه شوند.

کدخبر: ۴۵۴۷۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر