کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۱۵۸۰۵
تاریخ خبر:

رصدخانه| سریال جدید پریناز، مجوز ترانه‌های غیر‌مجاز و...

روزنامه هفت صبح| چه‌کار می‌کند روز : سریال جدید پریناز ایزدیار | پریناز ایزدیار به‌مدت نزدیک به دو سال سریال تاریخی جیران را از شبکه نمایش خانگی در حال پخش داشت. سریالی که نوروز امسال با پخش قسمت 52 به پایان رسید. از او در این مدت چند فیلم سینمایی هم روی پرده رفته که دو کار آخر او یعنی «ملاقات خصوصی» و «سه‌کام حبس» هم اکنون در حال اکران است که هر دو با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده‌اند.

ایزدیار اما مدتی است که بازی در یک سریال شبکه نمایش خانگی را شروع کرده است. این سریال «ازازیل» نام دارد که به‌تازگی تصویربرداری آن به کارگردانی حمید‌رضا قربانی شروع شده است. این سریال را ابتدا قرار بود ابوالحسن داودی بسازد که بنا به دلایلی از ساخت آن انصراف داد. این سریال در سکوت خبری جلوی دوربین رفته و علاوه بر ایزدیار از حضور تعدادی بازیگر سرشناس دیگر هم بهره برده است.

تبصره روز : ترانه‌های غیر‌مجاز چطور برای سریال‌ها مجوز می‌گیرند | در قسمت هجدهم «پوست شیر» و لحظاتی قبل از کشته شدن ساحل توسط منصور، ترانه «پوست شیر» با صدای ابراهیم حامدی بر روی این سکانس پخش شد. این ترانه حتی در تیزرهای تبلیغاتی این قسمت هم مورد استفاده قرار گرفت و ایرادی به آن وارد نشد. علاوه‌بر این سریال در سریال «رهایم کن» هم بخش‌هایی از ترانه‌های داریوش اقبالی روی تصاویر نشست که ایرادی هم به آن وارد نشد.

این اتفاقات در حالی افتاد که دست‌اندرکاران سریال پوست شیر اعلام کردند که ساترا به آن‌ها مجوز استفاده از ترانه پوست شیر را در تیتراژ پایانی قسمت آخر این سریال نداده است. محمدصادق افراسیابی معاون امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا در این‌باره گفته‌ که ترانه‌های غیر‌مجاز اگر در جریان یک سکانس از داخل ضبط صوت داخل صحنه پخش شوند اشکالی ندارد، اما استفاده مستقل از این ترانه‌ها برای تیتراژ پایانی محل ایراد است.

ممنوع روز : جای خالی تصویر محسن تنابنده در تبلیغات شهری رهایم کن | بعد از هنگامه قاضیانی که تصویرش از بیلبوردهای شهری سریال «آمستردام» حذف شده است، حالا استفاده از تصاویر محسن تنابنده برای بیلبوردهای شهری سریال «رهایم کن» با ممنوعیت مواجه شده است. مدتی است که بیلبوردهای این سریال در سطح شهر نصب شده است.

نکته جالب درباره این بیلبوردها نبود تصویری از محسن تنابنده بازیگر اصلی سریال است. در این بیلبوردها تصویر دو بازیگر در دو سوی کادر قرار گرفته و وسط آن لوگوی سریال خودنمایی می‌کند. در این بیلبوردها تصاویر اکثر بازیگران اصلی مورد استفاده قرار گرفته به استثنای محسن تنابنده. این اتفاق در حالی افتاده که در حال حاضر از این بازیگر فیلم «جنگ جهانی سوم» در حال اکران است و بیلبوردهای این فیلم با تصویری از تنابنده بدون هیچ مشکلی در سطح شهر خودنمایی می‌کند.

کدخبر: ۵۱۵۸۰۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • nasser

    بیلبوردهای اصفهان تصویر محسن تنابنده حذف نشده