کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۲۷۴۸
تاریخ خبر:

رصدخانه| سانسور ادا‌بازی خانم‌ها و دوری ۱۲‌ساله طناز

روزنامه هفت صبح | فاصله روز: دوری ۱۲ ساله برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از تلویزیون | طناز طباطبایی در دوره اخیر جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «بی رویا» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او از جمله بازیگرانی است که با بازی در یک مجموعه تلویزیونی شناخته شد. طباطبایی بعد از حضور در چند مجموعه تلویزیونی در سال ۱۳۸۵ با بازی در نقش دختر حاج یونس فتوحی شناخته شد.

فعالیت تلویزیونی او بعد از آن به حضور در تله‌فیلم « شب زده» و بعد سریال «پرانتز باز» به کارگردانی کیومرث پور‌احمد محدود شد. این سریال ‌ آخرین حضور تلویزیونی طبا‌طبایی است که در سال ۱۳۸۸ تولید شد و الان چند روزی است که مجددا روی آنتن شبکه آی‌فیلم رفته ‌. طباطبایی الان نزدیک به ۱۲ سال است که در هیچ پروژه تلویزیونی بازی نکرده ‌. البته او در دهه ۹۰ در چند سریال ‌ بازی کرد و هم‌اکنون هم مشغول بازی در سریال «یاغی» است.

ممیزی روز : ممیزی شدید مسابقه ادا بازی خانم‌ها در خندوانه | برنامه خندوانه پنجشنبه شب اختصاص به مسابقه ادا بازی چهار بازیگر خانم داشت. کمند امیر‌سلیمانی، فریبا نادری، حدیث میر‌امینی و مهسا طهماسبی ‌. این چهار نفر در قالب دو تیم با هم به رقابت پرداختند. اما آنچه در این قسمت بیش از هر چیز به چشم می‌آمد، پرش‌های ناگهانی تصویر و کات خوردن از اجرای خانم‌ها به واکنش تماشاگران ‌ یا نماهای عمومی بود.

به نحوی که مخاطب کاملا در برخی موارد روند اجرا را از دست می‌داد. در پایان این مسابقه و بعد از اعلام نتیجه خانم‌های شرکت‌کننده برای خسته نباشید به یکدیگر همدیگر را بغل کردند که کات خوردن این صحنه کاملا نشان می‌داد که این بخش هم ممیزی شده است. برنامه خندوانه بعد از مدت‌ها میزبان بازیگران خانم برای انجام یک مسابقه بود که آن هم با ممیزی‌هایی که به آن اشاره شد، روی آنتن رفت.

واکنش روز : به روز شدن سریالیست با بررسی سریال تازه‌ تمام شده نوار زرد | یکی از ایراداتی که به برنامه «سریالیست» وارد بود، به روز نبودن آن در بررسی سریال‌های تلویزیونی بود. در فصل اول که معمولا سریال‌هایی که چندین ماه از پخش آن گذشته بود، مورد بررسی قرار می‌گرفت، در فصل جدید این نقیصه کمی برطرف شد و سریال‌هایی مورد بررسی قرار گرفتند که از زمان پخش آن مدت زمان کمتری می‌گذشت.

برنامه سریالیست حالا کاملا به روز شده است. این برنامه پنجشنبه شب گذشته به بررسی سریال «نوارزرد۲» پرداخت که از پایان پخش آن فقط یک روز گذشته بود. قسمت آخر این سریال پلیسی چهارشنبه روی آنتن رفت و برنامه سریالیست یک شب بعد با حضور سروش‌محمدزاده کارگردان سریال به تحلیل و بررسی آن پرداخت. در این برنامه محمد‌زاده از شرایط نامطلبوب حاکم بر تولید سریال‌های پلیسی و اکشن انتقاد کرد و گفت تولید این سریال‌ها در شرایط سختی انجام می‌شود.

کدخبر: ۴۴۲۷۴۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر