کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۶۰۰۷
تاریخ خبر:

رصدخانه| زن‌پوشی امیر آقایی، گیلدخت و...

روزنامه هفت صبح| تغییر چهره روز: زن‌پوشی امیر آقایی در خونسرد | امیر آقایی که در سریال «خونسرد» نقش یک قاتل زنجیره‌ای را بازی می‌کند، در جدیدترین قسمت این سریال در قامت یک زن، قربانی‌اش را به دام می‌اندازد. سریال «خونسرد» جمعه ششم آبان‌ماه 1401، یازدهمین قسمتش پخش شد. در این قسمت کسری با بازی امیر آقایی متوجه می‌شود که یک فرد تکفیری در تهران با به دام انداختن زنان خیابانی آن‌ها را کشته و بعد اقدام به سوزاندن جسد آن‌ها می‌کند.

او اینبار برای به دام انداختن این قاتل مجبور می‌شود خودش را به شمایل یک زن دربیاورد. در نماهایی از سریال «کسری» با پوشیدن لباس زنانه در خیابانی که محل گذر این فرد تکفیری است حاضر می‌شود تا او را به دام بیندازد. در قسمت‌های گذشته شاهد تغییر چهره کسری به اشکال مختلف بودیم و این تازه‌ترین تغییر چهره او در این سریال است. «خونسرد» به کارگردانی امیرحسین ترابی جمعه‌ها پخش می‌شود.

اتفاقی که نیفتاد روز: فصل‌بندی شبکه مخفی زنان منتفی شد| در ابتدای قسمت دوازدهم سریال «شبکه مخفی زنان» راوی بخش «آنچه گذشت» در پایان روایتش اعلام می‌کند که قسمت دوازدهم پایان فصل اول سریال است. این اطلاع‌رسانی در حالی انجام شد که در پلتفرم نماوا هیچ اشاره‌ای به پایان فصل اول نشده بود.

اما توضیح افشین هاشمی کارگردان سریال که راوی بخش «آنچه گذشت» هم هست مشخص می‌کرد که فصل اول به پایان رسیده و احتمالا قسمت‌های بعدی با فاصله‌ای چند هفته‌ای در قالب فصل دوم پخش خواهد شد. با این وجود بازهم در پلتفرم توضیحی در این رابطه دیده نمی‌شد و حتی در صفحه مربوط به قسمت دوازدهم هم توضیحی مبنی بر پایان فصل اول ذکر نشد. همین بی‌توجهی پلتفرم موجب شد تا پایان فصل اول در هاله‌ای از ابهام باشد. در نهایت جمعه ششم آبان ماه 1401 قسمت سیزدهم ‌آن طبق روال هفتگی و در ادامه فصل اول توزیع شد.

محروم روز : «گیلدخت» محصول آی‌فیلم است، اما از پخش آن محروم است | «گیلدخت» سریالی است که به کارگردانی مجید اسماعیلی در شبکه برون‌مرزی تولید شده و به‌نوعی از محصولات شبکه «آی‌فیلم» به حساب می‌آید. این سریال که در رده سریال‌های «الف ویژه» تلویزیون طبقه‌بندی شده قرار است به شکل هفتگی در روزهای پایانی هفته روی آنتن شبکه یک برود. پخش هفتگی و اعطای آنتن شبکه سراسری به این سریال نشان می‌دهد که مسئولان تلویزیون روی آن حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و می‌خواهند این اثر به شکل ویژه‌ای دیده شود.

این در حالی است که شبکه آی‌فیلم هیچ سهمی از پخش اولیه آن ندارد. با توجه به اینکه سریال محصول «آی‌فیلم» است اینطور پیش‌بینی می‌شد که همزمان با پخش سراسری یکی از باکس‌های شبکه آی‌فیلم به بازپخش این سریال تعلق بگیرد، اما این اتفاق نیفتاده است و سهم این شبکه فقط پخش تیزرهای این سریال بدون اعلام زمان و شبکه پخش‌کننده است.

کدخبر: ۴۸۶۰۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر