کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۳۴۲۸
تاریخ خبر:

رصدخانه| رویارویی قدرت‌های مافیا و شوخی سام با پژمان

روزنامه هفت صبح | هیجان‌انگیز روز: رویارویی قدرت‌های مافیا در فینال فینالیست‌های «شب‌های مافیا» | بعد از پخش فینال فصل چهارم «شب‌های مافیا»، فینال فینالیست‌های این رئالیتی شو با حضور برترین شرکت‌کننده‌های فصول مختلف پخش می‌شود. طبق خبر منتشر شده در «فیلم‌نیوز» در فینال فینالیست‌ها، پنج شرکت کننده از فصل چهارم حضور دارند که عبارتند از ایمان صفا، علی اوجی، فلامک جنیدی، کمند امیرسلیمانی و لیندا کیانی.

از این جمع حضور جنیدی در جمع فینال فینالیست‌ها کمی تعجب برانگیز است.درکنار این پنج منتخب فصل چهارم، بهترین شرکت کننده‌های فصول قبلی هم حاضر هستند که سرشناس‌ترین آنها می‌توان به خداداد عزیزی، حامد آهنگی، مجید واشقانی، حسین مهری و مریم مومن اشاره کرد. آشا محرابی و پوریا پورسرخ دیگر شرکت‌کننده‌های حاضر در فینال فینالیست‌ها هستند. فینال فینالیست‌ها شامل سه مسابقه است که مسابقه اول قرار است روز سه‌شنبه هفتم تیرماه ۱۴۰۱ توزیع و پخش شود.

بامزه روز: شوخی سام درخشانی با پژمان جمشیدی در رادیو خندوانه | رادیو خندوانه یکی از آیتم‌های جذاب برنامه خندوانه است که از عید نوروز به این برنامه اضافه شد. مهمان دوشنبه‌شب رادیو خندوانه، سام درخشانی بود. محمود کریمی در بخشی از این آیتم از درخشانی خواست که در نقش یک شنونده از هرکسی که دوست دارد سوالی را بپرسد. او هم از پژمان جمشیدی پرسید که بهترین بازیگر مقابل‌تان چه کسی بوده است.

در ادامه سام در نقش پژمان به سوال آن شنونده پاسخ داد و گفت: «بدون‌شک بهترین بازیگر مقابلم سام درخشانی بوده، من از او چیزهای زیادی آموختم و خاک پای او هستم. من حتی در دورانی که فوتبال بازی می‌کردم هم به این بازیگر علاقه‌مند بودم.» سام در حالی‌که می‌خندید و سعی می‌کرد لحن‌اش را به لحن پژمان جمشیدی نزدیک کند، این جملات را پشت‌سر هم می‌گفت. حرف‌های سام در نقش پژمان واکنش‌های جالب محمود کریمی را هم به همراه داشت.

گاف روز: تلویزیون زمان پخش «مستوران» را نمی‌داند؟ از چندی پیش سریال‌های تابستانی سیما و زمان پخش آنها مشخص شد. شبکه‌های تلویزیونی هم به تناوب این خبر را زیرنویس می‌کنند. نکته عجیب اما به سریال «مستوران» بر می‌گردد که تاریخ شروع پخش آن ‌ اعلام نمی‌شود. در این زیرنویس از عنوان «به‌زودی» استفاده می‌شود؛ آن هم در حالی که در خبرهای رسمی پنجشنبه دوم تیر، زمان آغاز «مستوران» در شبکه یک است.

طبعا باید در زیرنویس، روی روز شروع بحث تاکید شود که خب تلویزیون در این ماجرا گرفتار گاف شده است. «مستوران» تازه‌ترین محصول سازمان اوج است که به کارگردانی مسعود آب‌پرور و سید جمال سیدحاتمی آماده شده. روز گذشته از پوستر آن هم رونمایی شد. این سریال از ساعت ۲۲:۱۵ فردا روی آنتن شبکه یک می‌رود و پخش آن به مدت ۲۶ قسمت ادامه می‌یابد.

کدخبر: ۴۶۳۴۲۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر