کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۰۵۹۵
تاریخ خبر:

رصدخانه| دوئل نقی و نورالدین و تعویض اسعدیان با میری

روزنامه هفت صبح | ته دیگ روز/ باکس نمایشی شبکه دو در تعطیلات تابستانی: یکی از باکس‌های مهم شبکه‌های تلویزیونی باکس‌های نمایشی است. شبکه‌ها معمولا برای ایام خاص ازجمله تابستان تلاش می‌کنند بهترین سریال‌شان را آماده و روانه آنتن کنند، اما شبکه دو رویه‌ای متفاوت و عجیب در پیش گرفته است.

این شبکه برای تابستان هیچ سریال جدیدی را برای پخش آماده نکرده از همین‌رو باکس نمایشی‌اش را با سریال تکراری پر می‌کند. شبکه دو بعد از پایان پخش سریال «صبح آخرین روز» این باکس را با سریال تکراری و قدیمی «یک لحظه دیرتر» پر کرد و از روز شنبه هم سریال تکراری «هشت و نیم دقیقه» را جایگزین آن کرد. این سریال ۲۹ قسمتی با در نظر گرفتن پخش ۵ قسمت در هفته حدود یک ماه و نیم روی آنتن خواهد بود. یعنی شبکه دو تا اواخر مردادماه هیچ سریال جدیدی پخش نخواهد کرد.

دوئل روز / نقی و نورالدین رقیب نیستند: نقی معمولی و نورالدین خانزاده دو شخصیت محبوب هستند که در دهه نود از دل سریال‌های پایتخت و نون خ متولد شدند. معمولا در صحبت‌های رسمی و غیررسمی از هر دو به‌عنوان شخصیت‌های جذاب یاد می‌شود که هیچ‌کدام بر دیگری برتری ندارد. نظر سیدعلی صالحی هم همین است.

او که هم با سیروس مقدم تجربه همکاری دارد و هم سعید آقاخانی،‌ در برنامه دست در دست تاکید کرد هر دو شخصیت جذاب هستند و نباید آنها را به‌عنوان دو رقیب دید. بازیگر نقش فریبرز در پاسخ به اینکه کدام شخصیت نون خ را بیش از دیگران دوست دارد هم گفت کاراکتر سلمان بیش از همه به دلش می‌نشیند. صالحی همچنین از ساخت فصل چهارم نون خ در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

جایگزینی روز / همایون اسعدیان به‌جای میری «خسوف» را تمام می‌کند: یکی از سریال‌هایی که قرار است در ایام تابستان به شکل اختصاصی از پلتفرم «نماوا» پخش شود، سریال «خسوف» به کارگردانی مازیار میری است. این سریال هم‌اکنون مراحل پایانی تصویربرداری خود را سپری می‌کند و قرار است از مردادماه در دسترس کاربران قرار بگیرد.

این سریال به کارگردانی مازیار میری جلوی دوربین رفته، اما به کارگردانی همایون اسعدیان به پایان می‌رسد. میری به دلیل کسالت قادر به ادامه پروژه نبوده، از همین رو همایون اسعدیان کارگردانی قسمت‌های باقی‌مانده را برعهده گرفته است. المیرا دهقانی بازیگر جوان و نقش اصلی سریال «لحظه گرک و میش» در این سریال هم عهده‌دار یکی از نقش‌های اصلی است. شهره سلطانی همراه با امین تارخ هم دیگر نقش‌های اصلی این سریال را برعهده دارند. همایون اسعدیان قرار بود پیش از این سریال کمدی «ناجورها» را برای شبکه خانگی بسازد.

کدخبر: ۴۰۰۵۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر