کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۹۹۵۵
تاریخ خبر:

رصدخانه| دستمزد میلیاردی خانم بازیگر و ‌گریم پارسا پیروزفر

روزنامه هفت صبح | انصاف داشته باشید روز: گرفتن دستمزدهای میلیاردی بدون حفظ کردن فیلمنامه | روز گذشته ویدئویی از سریال در دست پخش «جزیره» در فضای مجازی وایرال شد که در آن با اشتباه تدوینگر شاهد تپق زدن میترا حجار در بیان یکی از دیالوگ‌ها هستیم‌. درواقع پلانی که حجار مرتکب اشتباه می‌شود و بعد آن را تصحیح می‌کند می‌بایست در تدوین حذف می‌شد که این اتفاق نیفتاده است.

اما جدا از اهمال تدوین‌گر و کارگردان در این صحنه، آنچه ‌ بیش از این قابل تامل است‌، حفظ نکردن دیالوگ این سکانس توسط یک بازیگر حرفه‌ای است که با قراردادی میلیاردی در این سریال حاضر شده است که به خودش زحمت حفظ کردن چند خط دیالوگ را نداده و آنها را از رو می‌خواند. در این نما کاملا مشخص است که او فیلمنامه را در جایی خارج از کادر گذاشته که بتواند با یک نگاه دیالوگ‌هایش را ببیند و بخواند. البته شاید یکی از دلایل، سرعت سرسام‌آور تولید این سریال باشد.

دلیل این روز: شاهدی دیگر برای تایید خبر توقف تولید سریال‌ها | روز گذشته رسانه‌ها خبری منتشر کردند که مهران مهام قصد دارد با دعوت از بهرنگ توفیقی سریال «بی‌همگان» را با حضور این کارگردان تولید کند. این در حالی است که توفیقی چندی پیش و با پایان پخش سریال «افرا» پیش تولید سریال «سوده خانم» را برای پخش در ماه رمضان ۱۴۰۱ شروع کرده بود.

سریالی که به دستور مستقیم رئیس جدید صدا و سیما روند تولیدش متوقف شده بود.این خبر برای نخستین بار توسط هفت‌صبح رسانه‌ای شد‌ اما مسئولان تلویزیون و سیما فیلم به آن واکنشی نشان ندادند تا اینکه پیمان جبلی در گفت‌و‌گویی با رسانه‌ها این خبر را به شکل ضمنی تکذیب کرد. حالا با انتشار خبر حضور بهرنگ توفیقی در سریال جدید مهران مهام کاملا مشخص شده که تولید سریال سوده خانم متوقف شده که او توانسته کارگردانی پروژه دیگری را بر‌عهده بگیرد.

لو رفت روز : گریم پارسا پیروزفر در سریال یاغی لو رفت | پارسا پیروزفر مدتی است که درگیر بازی در سریال «یاغی» به کارگردانی محمد کارت است. سریالی که این روزها مراحل تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد و قرار است از اسفند ماه به شکل اختصاصی از پلتفرم «فیلیمو» پخش شود. از این سریال به جز یک عکس در زمان پیش تولید که آن هم مربوط به پشت صحنه است، هیچ تصویری منتشر نشده و هنوز عکس‌های بازیگران سریال رسانه‌ای نشده است.

دو روز قبل پارسا پیروزفر به دعوت نیکی کریمی در مراسم اکران مردمی فیلم «آتابای» حاضر شد. با توجه به اینکه پیروزفر این روزها سرگرم بازی در سریال «یاغی» است باید نتیجه گرفت که او با چنین تیپ و هیبتی جلوی دوربین محمد کارت رفته است. کسانی که بخش‌هایی از این سریال را دیده‌اند معتقدند ‌ پارسا پیروز‌فر یکی از بهترین بازی‌هایش را انجام داده است.

کدخبر: ۴۲۹۹۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر